#1
Zoals Paperplane al zegt.
Zoiezo even een pauze met de middelen (weet niet hoe frequent je gebruik is)
Vaak word het dan weer vanzelf (wat) beter. En er is altijd nog de huisarts mocht het hinderlijk blijven/zijn.
Zoiezo even een pauze met de middelen (weet niet hoe frequent je gebruik is)
Vaak word het dan weer vanzelf (wat) beter. En er is altijd nog de huisarts mocht het hinderlijk blijven/zijn.