#1
Hallo ik zit sins een week aan de sertraline voor stemmingswisselingen en wil vanvond een pilletje nemen kunnen jullie mij vertellen of dit wel kan?
thankss
thankss
Het serotoninesyndroom is een vergiftiging met serotonine door gebruik van medicijnen die de serotonine-spiegel verhogen. Het syndroom wordt meestal veroorzaakt door minimaal twee geneesmiddelen die de serotonine-spiegel verhogen, waarvan minimaal één SSRI of MAO-remmer. Kort na het verhogen van de dosis of na toevoegen van een tweede serotonerg middel kan het syndroom ontstaan. Veel artsen in Nederland kennen het serotoninesyndroom niet goed en hebben hierdoor moeite met het herkennen van de symptomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."