Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwsgierig

nieuwsgierig

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#1
weetje hoe duur een vaporizer is .. beetje dom als je die koopt voor eenmalig gebruik :)
m
me_gustaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,
Ik zou graag wat meer willen over cannabis. Ik heb wel al eens een paar keren een trek of meer gehad van een joint, maar ofwel voelde ik me enkel duizelig, wat ik ook bij een gewone sigaret heb, ofwel voelde ik me misselijk. Ik hoor altijd iedereen over het gevoel praten dat het "geweldig" is en "één van de fijnste dingen die er bestaan". Ik vraag me af of dat niet overdreven is? En anders zou ik het ook eens willen voelen, maar hoeveel kan ik dan het best roken en van welke soort? Of zijn er betere manieren (liefst minder ongezond) om het effect te voelen (met voelen bedoel ik niet echt van de kaart zijn maar lichtjes high)?
Alvast bedankt.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sowieso zonder tabak roken, en dan uit een pijpje/bong/vaporizer. Als je geen tabak gewend bent kan je heel makkelijk misselijk worden van een paar trekjes. Een pijpje is dus zeker gezonder, maar het beste is natuurlijk een vaporizer Hierbij verdamp je de actieve stof uit de wiet, en krijg je vrijwel geen schadelijke stoffen binnen.
m
me_gustaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er ook al aan gedacht om dit met een vaporizer te doen, omdat je dan gewoon de THC verdampt en geen stoffen verbrand. Maar ik vind er alleen maar dure als ik zo eens rondkijk op internet.
Paperplane. zei:
Sowieso zonder tabak roken, en dan uit een pijpje/bong/vaporizer. Als je geen tabak gewend bent kan je heel makkelijk misselijk worden van een paar trekjes. Een pijpje is dus zeker gezonder, maar het beste is natuurlijk een vaporizer Hierbij verdamp je de actieve stof uit de wiet, en krijg je vrijwel geen schadelijke stoffen binnen.
Klik om te vergroten...
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou voor de bong/waterpijp gaan, daar zijn erg goedkope varianten van, en het is relatief niet zo ongezond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."