#1
Voor visuals/ andere mindset zou ik truffels proberen. Kan je bij de Smartshop halen. Zijn naar mijn weten niet verslavend. Heb er nog geen echte ervaring mee ( een keer een heel klein portie). Dus misschien moet je je even verder laten inlezen op dit forum en/of laten informeren door de wat frequentere truffel/paddo gebruikers.
LET WEL! Er moet de eerste keer een tripsitter bij zijn! En het is leuk om dit met meerdere mensen te doen.
Voor een euforisch/liefdadig gevoel zou je XTC kunnen proberen. Ook hierbij is een mogelijkheid dat je gaat hallucineren. Dit moet je wel met andere mensen doen, want dan zal je zien dat je elkaar een stuk liever/aardiger gaan vinden. Nog een tip mijnerzijds, de eerste keer is (naar mijn mening) leuker op een gezellige rustige locatie.
Ook hierbij geldt, lees je in op het forum. Want er zijn veel regels waar je je aan moet houden (zeker de eerste keer) om veilig te gebruiken.
LET WEL! Xtc is een Harddrug, dus illegaal. Dit is niet voor niets. En als je er aan geraakt, laat het testen! Want ze kunnen vervuild zijn!
Daarnaast is er wel een geestelijke verslaving mogelijk bij XTC. Ik raad bij gebruik aan (zeker gezien je leeftijd) niet meer dan 1 keer in de 3 maanden te gebruiken om hersenschade en andere aandoeningen te voorkomen.
Er zijn nog wel een aantal aandere drugs om mee te experimenteren, maar naar mijn idee zijn dit de beste instapdrugs. Ik zou zeggen: kijk rustig rond op het forum en kijk wat je het meest aanspreekt.
EN HEEL BELANGRIJK! Ik raad drugsgebruik in zijn algemeenheid uiteraard af. Maar wil je (net zoals de meeste op dit forum) toch experimenteren? Houd het ook dan daarbij!
LET WEL! Er moet de eerste keer een tripsitter bij zijn! En het is leuk om dit met meerdere mensen te doen.
Voor een euforisch/liefdadig gevoel zou je XTC kunnen proberen. Ook hierbij is een mogelijkheid dat je gaat hallucineren. Dit moet je wel met andere mensen doen, want dan zal je zien dat je elkaar een stuk liever/aardiger gaan vinden. Nog een tip mijnerzijds, de eerste keer is (naar mijn mening) leuker op een gezellige rustige locatie.
Ook hierbij geldt, lees je in op het forum. Want er zijn veel regels waar je je aan moet houden (zeker de eerste keer) om veilig te gebruiken.
LET WEL! Xtc is een Harddrug, dus illegaal. Dit is niet voor niets. En als je er aan geraakt, laat het testen! Want ze kunnen vervuild zijn!
Daarnaast is er wel een geestelijke verslaving mogelijk bij XTC. Ik raad bij gebruik aan (zeker gezien je leeftijd) niet meer dan 1 keer in de 3 maanden te gebruiken om hersenschade en andere aandoeningen te voorkomen.
Er zijn nog wel een aantal aandere drugs om mee te experimenteren, maar naar mijn idee zijn dit de beste instapdrugs. Ik zou zeggen: kijk rustig rond op het forum en kijk wat je het meest aanspreekt.
EN HEEL BELANGRIJK! Ik raad drugsgebruik in zijn algemeenheid uiteraard af. Maar wil je (net zoals de meeste op dit forum) toch experimenteren? Houd het ook dan daarbij!