Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssnel moe na goed gebruik van ontspannende middelen

snel moe na goed gebruik van ontspannende middelen

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen ,ik ben drunkenmonkey en heb weer enkele vraagjes.
Intussen toch al enkele jaartjes aan het blowen en ik blijf er van genieten , maar ik blijf steeds zoeken naar verschillende middelen dat je elke dag kan roken. Zoals je wiet & hasj elke dag kan roken zonder dat het echt erg is voor je lichaam en geest ( softdrugs <-> harddrugs ). Ik vind het effect (' stoned ') heel erg aangenaam , heb al vele varianten van dit stoned gevoel waargenomen ( heb al veel thc-verwanten gerookt ). Toen ik de eerste keer deze verwanten probeerde vond ik het effect zalig , ik was extreem blij , opgewekt & actief , want ja ik had iets nieuws gevonden ..
Maar intussen is dit al minder geworden .. Het is een gewoonte geworden dus niet meer zo speciaal zoals het vroeger was. Daarom ga ik ook nu , doorzoeken naar een andere stof/kruid die ik elke dag kan roken. Maar dan wel liefst MET effect , mijn ideaal blijft het high zijn. Ik vind dit veel mooier dan het stoned gevoel , maar deze high ervaar ik bijna nooit meer. Meestal wordt ik snel moe ( zeker door veel wiet te roken , hasj daarentegen houdt me langer wakker ). Als ik dan nog eens heb gedronken komt het lamme gevoel nog harder aan. Daarom zou ik dus eens een stimulant willen zoeken.
Dus conclusie : rookbaar kruid / stof waarvan dosissen niet extreem hoog zijn (kruiden op azarius vond ik niet echt voelbaar , bv kratom , kanna, kattenkruid etc ). Het moet te combineren zijn met wiet & verwanten + alcohol. Dus caffeine , redbul & taurine zijn niet geschikt.Oraal gebruik kan ook wel , misschien bestaat er speciale thee ? Of iets dat een vitamine-bom bevat ? Ik hoorde dat damiana me misschien kon helpen , iemand die weet of dit werkelijk de moeite is ( ook qua prijs ) ?

Wat doen jullie op feestjes waar je niet moe wil worden ? (buiten speed)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als jij high wil worden rook dan een sativa (puur) uit een bong oid.
Door de tabak erbij te gooien krijg je meer een lam/stoneder gevoel.

Salvia is ook rookbaar, maar kan je echt niet vergelijken met wiet/hasj. Dit geeft een extreme kortdurende atypische trip.

grts
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel dat puur roken in een bong heb ik ook al geprobeerd maar ik werd er niet echt high van .. Ik krijg altijd dat lamme gevoel.

Daarom dacht ik aan een vaporizer ! Ben nu aan het zoeken naar een degelijke , maar ik heb eens gehoord dat bij de volcano vaps de gebruikte wiet eruit ziet als normale wiet. Is dit bij elke degelijke vaporizers zo ? En dat de wiet niet bruin is
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#4
wanneer je een drugs zoekt om dagelijks te kunnen gebruiken ga ik me wat dingen afvragen.

ik kan maar 2 motivaties/redenen bedenken om dagelijks drugs te gebruiken (en dan maakt soft of hard drugs niet uit), en dan is medicinaal of verslaafd.

ga bij jezelf eens ten rade over welke jou motivatie is, en of dat je bedoeling is.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Enkel om te chillen ..
Iedereen kent me zoals ik ben (stoned) .Ik vind blowen gewoon lekker , en lang niet zo erg als alcohol ..Volgens mij zijn er nog kruiden die niet bekend zijn maar die effectief wel effect geven. Het is niet om problemen te vergeten of voor medicatie ..
Zou dit trouwens een goede vaporizer zijn ?

http://www.vapir.com/product_detail/Vap ... izers/1/31

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."