#1
Hallo iedereen ,ik ben drunkenmonkey en heb weer enkele vraagjes.
Intussen toch al enkele jaartjes aan het blowen en ik blijf er van genieten , maar ik blijf steeds zoeken naar verschillende middelen dat je elke dag kan roken. Zoals je wiet & hasj elke dag kan roken zonder dat het echt erg is voor je lichaam en geest ( softdrugs <-> harddrugs ). Ik vind het effect (' stoned ') heel erg aangenaam , heb al vele varianten van dit stoned gevoel waargenomen ( heb al veel thc-verwanten gerookt ). Toen ik de eerste keer deze verwanten probeerde vond ik het effect zalig , ik was extreem blij , opgewekt & actief , want ja ik had iets nieuws gevonden ..
Maar intussen is dit al minder geworden .. Het is een gewoonte geworden dus niet meer zo speciaal zoals het vroeger was. Daarom ga ik ook nu , doorzoeken naar een andere stof/kruid die ik elke dag kan roken. Maar dan wel liefst MET effect , mijn ideaal blijft het high zijn. Ik vind dit veel mooier dan het stoned gevoel , maar deze high ervaar ik bijna nooit meer. Meestal wordt ik snel moe ( zeker door veel wiet te roken , hasj daarentegen houdt me langer wakker ). Als ik dan nog eens heb gedronken komt het lamme gevoel nog harder aan. Daarom zou ik dus eens een stimulant willen zoeken.
Dus conclusie : rookbaar kruid / stof waarvan dosissen niet extreem hoog zijn (kruiden op azarius vond ik niet echt voelbaar , bv kratom , kanna, kattenkruid etc ). Het moet te combineren zijn met wiet & verwanten + alcohol. Dus caffeine , redbul & taurine zijn niet geschikt.Oraal gebruik kan ook wel , misschien bestaat er speciale thee ? Of iets dat een vitamine-bom bevat ? Ik hoorde dat damiana me misschien kon helpen , iemand die weet of dit werkelijk de moeite is ( ook qua prijs ) ?
Wat doen jullie op feestjes waar je niet moe wil worden ? (buiten speed)
Intussen toch al enkele jaartjes aan het blowen en ik blijf er van genieten , maar ik blijf steeds zoeken naar verschillende middelen dat je elke dag kan roken. Zoals je wiet & hasj elke dag kan roken zonder dat het echt erg is voor je lichaam en geest ( softdrugs <-> harddrugs ). Ik vind het effect (' stoned ') heel erg aangenaam , heb al vele varianten van dit stoned gevoel waargenomen ( heb al veel thc-verwanten gerookt ). Toen ik de eerste keer deze verwanten probeerde vond ik het effect zalig , ik was extreem blij , opgewekt & actief , want ja ik had iets nieuws gevonden ..
Maar intussen is dit al minder geworden .. Het is een gewoonte geworden dus niet meer zo speciaal zoals het vroeger was. Daarom ga ik ook nu , doorzoeken naar een andere stof/kruid die ik elke dag kan roken. Maar dan wel liefst MET effect , mijn ideaal blijft het high zijn. Ik vind dit veel mooier dan het stoned gevoel , maar deze high ervaar ik bijna nooit meer. Meestal wordt ik snel moe ( zeker door veel wiet te roken , hasj daarentegen houdt me langer wakker ). Als ik dan nog eens heb gedronken komt het lamme gevoel nog harder aan. Daarom zou ik dus eens een stimulant willen zoeken.
Dus conclusie : rookbaar kruid / stof waarvan dosissen niet extreem hoog zijn (kruiden op azarius vond ik niet echt voelbaar , bv kratom , kanna, kattenkruid etc ). Het moet te combineren zijn met wiet & verwanten + alcohol. Dus caffeine , redbul & taurine zijn niet geschikt.Oraal gebruik kan ook wel , misschien bestaat er speciale thee ? Of iets dat een vitamine-bom bevat ? Ik hoorde dat damiana me misschien kon helpen , iemand die weet of dit werkelijk de moeite is ( ook qua prijs ) ?
Wat doen jullie op feestjes waar je niet moe wil worden ? (buiten speed)