Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstabaksvervangend middel?

tabaksvervangend middel?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik regelmatig kattenkruid om een joint te rollen. Wilde dagga is ook lekker.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon geen tabak gebruiken?!
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kent er hier iemand een tabaksvervangend middel om in je joints te draaien?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
-Knaster: http://azarius.nl/smartshop/herbs/dried ... lue_fresh/

Doorzoek die site eventjes en je komt vast wel wat meer tegen.
Of het gezonder is dan tabak laat ik in het midden.

Ook kan jij je shag alvorens te gebruiken roosteren (dit om de tabak zoveel mogelijk van teer en nicotine te ontdoen),maak van een aluminiumpapiertje een kommetje daar de shag in en dan je aansteker eronder en roosteren maar let wel dat de shag niet verbrand. Spreid de tabak goed uit en leg het zeker niet dik dan in vluchtige 'snokjes' het vuurtje eronder. Let op je tabak mag NIET zwart gaan zien, je tabak moet echt geroosterd ruiken niet verbrand.

Hier nogmaals uitleg over het roosteren van tabak:
http://www.apollyon.nl/blowen.html

Het komt de smaak van de wiet/hasj zeker ten goede zeg ik uit eigen ervaring.

grts
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm hoe zit het met groene thee?
C
ClemensLid
01-01-2024, 00:00
#6
Groene thee geen ervaring mee, maar een andere optie is GreenGo, zie http://www.greengo.nl/
C
ClemensLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik neem aan dat Greengo ook wel in België verkrijgbaar is?

En anders in ieder geval wel bij online shops.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tjah. Mooie vervanger. Alleen jammer dat ik in België woon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."