Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB op festival en XTC op afterparty

GHB op festival en XTC op afterparty

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dirkie93Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik ben van plan dit weekend GHB te gebruiken (eerste keer), en daarna op de afterparty XTC te gebruiken. Als ik lang genoeg wacht tussen mn laatste inname van GHB en de eerste XTC pil, is het dan gevaarlijk? Hoelang moet ik dan wachten voordat ik mijn eerste XTC pil kan gooien.
Wat zouden jullie aanraden voor de hoeveelheid GHB?
Alvast bedankt! :rock:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi Dirkie,

Bijzondere keuze, bijna iedereen zal het andersom doen. Dus XTC op een feest en GHB op de afterparty.

Combineren blijft altijd een extra risico, dus onthoudt wel dat je misschien wat kleinere doses nodig hebt dan normaal. Als je 2 a 3 uur wacht (liever nog 4 uur) na je laatste dosis GHB dan is de G in principe uitgewerkt.

Vooral als je nog nooit GHB hebt gebruikt snap ik niet waarom je gelijk wilt beginnen met combineren. Ook zou ik GHB als ik jou was eerder een keer thuis proberen dan op een festival.

Startdosis maximaal 2ml om te kijken hoe je reageert. Als je het écht verstandig wilt doen gewoon beginnen met 1/1,5ml en kijken wat er gebeurt. Als je eraan gewend bent is een normale dosis 3-4ml, maar dit moet je niet voor een eerste keer doen, al helemaal niet op een festival.

Wees voorzichtig dus!
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf neem ik vaak pilletje in met glas G zonder problemen, en nog nooit problemen mee gehad. Nu wil ik dit natuurlijk niemand gaan aanraden, tis maar om aan te geven dat het (bij mij in ieder geval) geen verschikkelijke wisselwerking heeft.
tipje: Mocht je later gaan combineren door gemixt te gebruiken, schrijf ff op papiertje hoe laat je hoeveel G hebt gehad. Door de xtc vergeet ik dat namelijk altijd.

Zoals hierboven aangegeven, 2ml is voor een eerste keer leuk om te beginnen,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."