Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswil nog iets doen met me clean leven nu

wil nog iets doen met me clean leven nu

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
maxiemeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo, ben man die bijna 30 gebruikt heb, te beginnen met joint, lsd,speed,coke en dan heroine,en voor mij het ergste geweest, het roken van coke en bruin samen, spoot wel me bruin, ben nu 2,5 jaar clean,ook geen methadon, totaal niets meer nu al 2,5j dus een lange moeilijke weg achter de rug de laatste 2,5 jaar, de laatste jaren gedurende me gebruik was ik op straat, samen met me dochter 12j), die nu nog steeds bij me is,ondertussen heb in weer woning waar we nu stabiel leven hebben,heb wel hulp aanvaard van hulpverlening,Graag zou ik me willen verdiepen als ervaringsdeskundige, vroeger was ik zeevisser, maar aangezien me ouderdom,en ook me gezondheid (hyp C en toch wa moeilijk in me hoofd soms,)Zou ik graag mensen kunnen helpen op dat gebied, graag inlichtingen dank u
K
K-rboLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er staan vragen genoeg op dit forum waar je misschien wel tips kunt geven of ervaringen van jezelf delen.je bent op de ideale plaats man.keep the straight life up!!

groeten
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#3
maxieme zei:
hallo, ben man die bijna 30 gebruikt heb, te beginnen met joint, lsd,speed,coke en dan heroine,en voor mij het ergste geweest, het roken van coke en bruin samen, spoot wel me bruin, ben nu 2,5 jaar clean,ook geen methadon, totaal niets meer nu al 2,5j dus een lange moeilijke weg achter de rug de laatste 2,5 jaar, de laatste jaren gedurende me gebruik was ik op straat, samen met me dochter 12j), die nu nog steeds bij me is,ondertussen heb in weer woning waar we nu stabiel leven hebben,heb wel hulp aanvaard van hulpverlening,Graag zou ik me willen verdiepen als ervaringsdeskundige, vroeger was ik zeevisser, maar aangezien me ouderdom,en ook me gezondheid (hyp C en toch wa moeilijk in me hoofd soms,)Zou ik graag mensen kunnen helpen op dat gebied, graag inlichtingen dank u
Klik om te vergroten...

Welkom op het forum :)

Ik denk dat je met jouw levenservaring een hoop mensen met raad kunt bijstaan.

Succes en geluk met je nieuwe leven :wave:
W
WasbeerLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo Maxieme

Ben tegen de 50 en het 19 jaar gebruikt (met tussen pozen) en heb het zelfde.
Val nog welliswaar kort terug af en toe maar will ook nog iets van mijn leven maken.
Ik heb tenslotte nog 15 Jaar voor ik 65 ben en dat is nog een mooie periode.
Ik heb altijd gewerkt dus ben niet aan lager wal geraakt.
Ik heb nooit gestolen van anderen, en nooit met justitie in aanraking geweest.
Uiteraard wel een kompleet huis + boot + auto er doorheen gedraaid in de loop der jaren.
Dat is het enige jammere, ik heb geen bezit verder, maar dat zal je niet onbekend in de oren klinken denk ik.

Ik ben benieuwd hoe je dat denkt aan te pakken om lang clean te blijven?
voor mij is het een enorme strijd in ieder geval nog.

Groet. Wasbeer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."