Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtx weg stoppen voor honden

Xtx weg stoppen voor honden

6 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
-
-.rick.-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ey kerels,

Ik ga over 3 weekjes naar een mooi festival met een hele leuke camping.
Ik ben er vorig jaar ook geweest met 3 vrienden en 1 ervan had pillen bij zich (3) stuks.
Er stond 1 drugs hond bij de ingang van de camping, mn vriend had de pillen gewoon in sealzakje in een sok zitten.
Hij liep misschien 5 meter van de hond af en de hond rook niks.

Nu wil ik dit jaar ook weer gaan en zelf meenemen (30) stuks, heb er al 15 daar liggen (verstopt).
Is het een idee om de pillen vacuum te verpakken en dan bij mn pietje te verstoppen? Denk dat de kans dan heeel klein is dat zn hond dat ruikt.

2de optie, de pillen in 2 sealzakjes doen en dan in een condoom doen en dan mn poepert in dieuwen. (klinkt nasty maar heb al een nare situatie gehad met drugshonden dus wil dat niet weer meemaken).

Wordt wss de 2de optie, iemand ervaring ermee of het werkt?
Iemand anders nog een idee om de shit te verstoppen en mee te smokkelen?

Greetz rick
A
AFK47Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn zo weinig drugshonden dat de honden bij festivals vaak gewoon "normale" politie honden zijn, deze ruiken drugs dus veel minder snel, wat ze wel ruiken is angst, dus hoe rustiger je bent hoe kleiner de kans is dat je er tussenuit wordt gepikt.

Wat je ook kan doen is 1g wiet meenemen en als je er tussenuit wordt gepikt en ze vragen of je wat bij hebt geef je die 1g wiet aan.
-
-.rick.-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
AFK47 zei:
Er zijn zo weinig drugshonden dat de honden bij festivals vaak gewoon "normale" politie honden zijn, deze ruiken drugs dus veel minder snel, wat ze wel ruiken is angst, dus hoe rustiger je bent hoe kleiner de kans is dat je er tussenuit wordt gepikt.

Wat je ook kan doen is 1g wiet meenemen en als je er tussenuit wordt gepikt en ze vragen of je wat bij hebt geef je die 1g wiet aan.
Klik om te vergroten...

Mooi gezegd, maar wat als ik mee moet en ze visiteren mij? :grin:
Dan ben ik wel zwaar de sjaffel met mn pilletjes.
K
KevinRdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
-.rick.- zei:
AFK47 zei:
Er zijn zo weinig drugshonden dat de honden bij festivals vaak gewoon "normale" politie honden zijn, deze ruiken drugs dus veel minder snel, wat ze wel ruiken is angst, dus hoe rustiger je bent hoe kleiner de kans is dat je er tussenuit wordt gepikt.

Wat je ook kan doen is 1g wiet meenemen en als je er tussenuit wordt gepikt en ze vragen of je wat bij hebt geef je die 1g wiet aan.
Klik om te vergroten...

Mooi gezegd, maar wat als ik mee moet en ze visiteren mij? :grin:
Dan ben ik wel zwaar de sjaffel met mn pilletjes.
Klik om te vergroten...

Tja, dat risico neem je nou eenmaal als je 15 pillen meevoert.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Minstens zo belangrijk als goed verstoppen is dan ook niet zo'n hoeveelheid bij je te dragen. Daarmee wordt je gezien en berecht als dealer. Verdeel de 15 pillen over een stuk of 5 mensen, 3 per persoon kom je nog wel mee weg als gebruikershoeveelheid. Bovendien ben je niet in één klap alles kwijt als het misgaat..
A
AztecLid
01-01-2024, 00:00
#6
-.rick.- zei:
Mooi gezegd, maar wat als ik mee moet en ze visiteren mij? :grin:
Dan ben ik wel zwaar de sjaffel met mn pilletjes.
Klik om te vergroten...

Je doelt op solar gok ik zo, ben er ook geweest was echt top. Hey maar ik had er dus 10 mee naar binnen en liep vlak langs die hond maar gaf geen kick, een vriend van mij achter mij had er 2 of 3 bij en moest alles uit doen. Maar waar ik dus achter kwam is dat ze je bij 5 pilletjes confisqueren en door laten lopen bij 5 of meer wordt je gezien als dealer. (Is mij verteld) Dus waarom laat je de rest niet op de camping gewoon voor de 2e festival dag ofzo volgend jaar?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De kans op een echte drugshond is echt minimaal, de meeste drugshonden zijn aanwezig op luchthavens, havens, ...
Volgens mij bestaat de kans op een drugshond op festival bijna niet, misschien alleen bij de erg grote.
Ook is het zo volgens de wetgeving dat een hond maar een bepaalde tijd per dag mag werken.

Greets Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."