Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs genomen?

Welke drugs genomen?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
Unknown_meLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hm ja mogelijks.. Geen idee in de wereld van extraatjes-in-de-drank doen ben ik niet zo erg thuis..

Hopelijk komt het gewoon niet meer voor..toch bedankt !
X
U
Unknown_meLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Ik had eens een vraagje.
Ik ben zelf geen druggebruiker (enkel alcohol maar ik zorg er altijd voor dat ik thuisgeraak... Al kruip ik over de grond :grin: ) maar onlangs had ik toch eventjes iets vervelend voor.
Ik was op een feesje en had al een beetje op en was licht aangeschoten. En ik was met een aantal vrienden weg en ik had een biertje. Ik was even naar de WC en toen ik terugkwam moet ik per ongeluk het verkeerde glas hebben genomen want volgens mij zat er iets in.

In eerste instantie was alles leuk: ik had geen pijn (heb af en toe last van m'n rug nadat ik eens verkeerd ben gevallen met sporten), alle lichten waren precies feller, ik ging los, ... Eigenlijk was het een ervaring zoals in de films: alles is goed, iedereen is blij, remmingen vallen weg (blijkbaar heb ik in bloot bovenlijf staan dansen?),...

Maar toen kwam er iets heel vervelend: ik kreeg zware buikkrampen en liep naar de wc. Ik kreeg ineens ook zware hoofdpijn. Ik ben toen maar heel snel naar huis gegaan en heb de rest van de avond tussen bed en toilet gelopen (tot er selfs geen diarree maar enkel water uitkwam).
Tegen de ochtend was ik volgens mij helemaal uitgedroogd want ik voelde dat ik naar het toilet moest maar er kwam niets meer uit (zelfs geen water).Ik heb in tussentijd een fles water (1,5l) naar binnen gewerkt maar tevergeefs.

Facts:
- ik ben een darmpatiënt; ik heb spastische darm-syndroom wat sowieso al voor constante buikloop zorgt.
- ik neem in de regelmaat geen drugs (enkel alcohol)
- ik heb de rest van de dag in bed gelegen (waarschijnlijk van de vermoeidheid)
- sorry voor wat komt dat is misschien expliciet maar;soms loop ik 11-12x/dag naar de WC voor m'n darmen. Die nacht liep ik bijna 20x
- de hoofdpijn was er en is gebleven tot de late namiddag

Weten jullie misschien wat ik heb genomen? Dit was echt onaangenaam voor me en ik durfde m'n dokter er ook nog niets van zeggen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen idee, denk dat maar weinig mensen een idee hebben wat het zou kunnen geweest zijn. Mocht het in de toekomst weer eens gebeuren neem dan een drugs test de dag erna, kom je er toch nog achter (tenzij het een erg exotische tof is)
Volgende keer gewoon naar je dokter gaan ,die heeft toch geheimhoudingsplicht en zou (vermoed ik) wel een idee hebben of ook voorstellen zo'n test te doen. En in het vervolg bij die feestjes er beter op letten!

Zou van alles geweest kunnen zijn, maar het gaat erom dat het goed is afgelopen!
Volgende keer gewoon naar de dokter die is er om jou je weer beter te laten voelen!
Greets
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom zou je het niet gewoon tegen je dokter zeggen. Dit is iets waar je zelf niks aan kan doen dus ik zie niet in waarom je het niet met je dokter kan bespreken. Misschien is het wel alleen de alcohol geweest want de effecten die je omschrijft lijken heel veel op aangeschoten. Van drank krijg ik zelf direct diarree en het voornaamste wat in drinken wordt gegooid is ghb maar de effecten komen niet echt dicht in de buurt. Als het drugs was geweest dan denk ik dat je meer klachten zou hebben. Alcohol is een agressief goedje voor de je maag en darmen vooral met de hoeveelheden die mensen moeten consumeren om wat te merken. Ik zeg gewoon wat mij het meest logische lijkt weet niet of het klopt.

Weet van mezelf dat je met alcohol heel veel verschillende stadiums hebt. Weet nog dat ik een keer aangeschoten was en dat ik bijna dezelfde effecten als xtc heb ervaren. Energie vrolijk dansen zonder reden, super veel praten, extreem uitgelaten, rennen. En in combinatie met je darmklachten zou het wel kunnen dat het een vervelende uitwerking heeft.
U
Unknown_meLid
01-01-2024, 00:00
#5
hmm ik weet het niet... in de regelmaat drink ik meer en heb ik minder last. en het voelde ook niet zoals alcohol maar kan waarschijnlijk zijn... geen idee..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
willemvaag zei:
Weet nog dat ik een keer aangeschoten was en dat ik bijna dezelfde effecten als xtc heb ervaren. Energie vrolijk dansen zonder reden, super veel praten, extreem uitgelaten, rennen.
Klik om te vergroten...

Dat ja! Wow... Is mij ook eens overkomen op een feestje in de buitenlucht waar ik alleen alcohol had genuttigd. Twijfel nog steeds of ik niet iemands special drink heb opgedronken of dat iemand wat in mijn biertje heeft gedaan toen. Was in ieder geval erg leuk.

Amfetaminen en coke staan wel bekend om hun laxerende werking. Van XTC weet ik het niet, opiaten verstoppen juist.
U
Unknown_meLid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Amfetaminen en coke staan wel bekend om hun laxerende werking. Van XTC weet ik het niet, opiaten verstoppen juist.
Klik om te vergroten...

geen idee.. alles heeft op mij een laxerende werking :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."