Hoi,
Ik had eens een vraagje.
Ik ben zelf geen druggebruiker (enkel alcohol maar ik zorg er altijd voor dat ik thuisgeraak... Al kruip ik over de grond
![:grin:]()
) maar onlangs had ik toch eventjes iets vervelend voor.
Ik was op een feesje en had al een beetje op en was licht aangeschoten. En ik was met een aantal vrienden weg en ik had een biertje. Ik was even naar de WC en toen ik terugkwam moet ik per ongeluk het verkeerde glas hebben genomen want volgens mij zat er iets in.
In eerste instantie was alles leuk: ik had geen pijn (heb af en toe last van m'n rug nadat ik eens verkeerd ben gevallen met sporten), alle lichten waren precies feller, ik ging los, ... Eigenlijk was het een ervaring zoals in de films: alles is goed, iedereen is blij, remmingen vallen weg (blijkbaar heb ik in bloot bovenlijf staan dansen?),...
Maar toen kwam er iets heel vervelend: ik kreeg zware buikkrampen en liep naar de wc. Ik kreeg ineens ook zware hoofdpijn. Ik ben toen maar heel snel naar huis gegaan en heb de rest van de avond tussen bed en toilet gelopen (tot er selfs geen diarree maar enkel water uitkwam).
Tegen de ochtend was ik volgens mij helemaal uitgedroogd want ik voelde dat ik naar het toilet moest maar er kwam niets meer uit (zelfs geen water).Ik heb in tussentijd een fles water (1,5l) naar binnen gewerkt maar tevergeefs.
Facts:
- ik ben een darmpatiënt; ik heb spastische darm-syndroom wat sowieso al voor constante buikloop zorgt.
- ik neem in de regelmaat geen drugs (enkel alcohol)
- ik heb de rest van de dag in bed gelegen (waarschijnlijk van de vermoeidheid)
- sorry voor wat komt dat is misschien expliciet maar;soms loop ik 11-12x/dag naar de WC voor m'n darmen. Die nacht liep ik bijna 20x
- de hoofdpijn was er en is gebleven tot de late namiddag
Weten jullie misschien wat ik heb genomen? Dit was echt onaangenaam voor me en ik durfde m'n dokter er ook nog niets van zeggen.