01-01-2024, 00:00#1Ik heb het zelf ook wel eens uit verveling zitten doen. Best wel erg dom nu ik er aan terug denk.
01-01-2024, 00:00#2Haha het enige verschil is dat je meer opneemt via je neus dan oraal. Oraal was dacht ik 50%, en nasaal ongeveer 60a 70%. Oftewel de paracetamol werkt effectiefer. het lijkt me iig niet fijn :P