#1
Hallo beste mensen,
Ik ben het afgelopen weekend naar een festival gegaan, heb me daar helemaal lam gezopen en gesmoked en tot op de kop aan toe had ik voor de eerste keer xtc gedaan. Normaal gezien ben ik hier niet zo voor maar omdat ik dronken was heb ik me laten ompraten. Ik een pilletje genomen samen met een vriend, en een aantal minuten later sloeg de pil grandioos hard in met een heel erg verdovend en trippy gevoel. Ik kon nietmeer rechtlopen en viel ineens op de grond. Een politieagent op het festival terrein kwam naar ons toe en vroeg ons vriendelijk om mee te komen. Mijn psychische toestand op dat moment was zo wazig dat ik mij enkel nog kleine fragmenten kan herinneren van het contact met de politie. Ze fouilleerde mij en vonden een halve gram wiet en 2 xtc pillen in mijn portefeuille. Wat ik mij ook nog herrinner is dat ik mijn pas heb afgeven maar weet niet juist of ze deze gewoon even hebben bekeken of niet. Ik uit het terrein gezet en naar de camping verwezen. Naar mijn weten heb ik geen verklaring gegeven en heb ik geen proces verbaal moeten ondertekenen. Ik heb helemaal niet tegengewerkt en de politie behandelde mij met respect. Ik meen mij ook nog te herinneren dat ik vroeg wat er nu juist gaat gebeuren en dat de politie agent 'niets' antwoorde. Maar misschien heeft hij mijn vraag verkeerd begrepen? Toen de verdovende werking van de pil uitwerkte en overging naar een actief gevoel besefte ik pas wat er was gebeurd. Nu maak ik mij enorm zorgen! Ik vraag mij af of ik er vanaf ben gekomen met een verwijdering van een festival terrein of dat mij nog een gerechtelijke vervolging te wachten staat. Ik zou echt niet willen dat mijn ouders een brief te lezen krijgen over dit incident!
Heeft iemand een idee wat er gaat gebeuren? Zou het kunnen dat ik er met de schrik vanaf kom? Misschien aangezien ik niet op openbaar terrein was aangezien ik op een festivalweide zat? En ik geen proces verbaal heb gezien? Ik heb ook een vaag vermoeden dat de politie niets heeft genoteerd hiervan en alleen het spul inbeslag heeft genomen maar hier ben ik niet zeker van. Of hangt hier zeker nog een staartje aan vast? Wat zou ik kunnen ondernemen om mijn ouders hier niet mee te betrekken? Pff ik maak me echt zorgen ik zou graag willen weten wat mij te wachten staat.
Ik ben het afgelopen weekend naar een festival gegaan, heb me daar helemaal lam gezopen en gesmoked en tot op de kop aan toe had ik voor de eerste keer xtc gedaan. Normaal gezien ben ik hier niet zo voor maar omdat ik dronken was heb ik me laten ompraten. Ik een pilletje genomen samen met een vriend, en een aantal minuten later sloeg de pil grandioos hard in met een heel erg verdovend en trippy gevoel. Ik kon nietmeer rechtlopen en viel ineens op de grond. Een politieagent op het festival terrein kwam naar ons toe en vroeg ons vriendelijk om mee te komen. Mijn psychische toestand op dat moment was zo wazig dat ik mij enkel nog kleine fragmenten kan herinneren van het contact met de politie. Ze fouilleerde mij en vonden een halve gram wiet en 2 xtc pillen in mijn portefeuille. Wat ik mij ook nog herrinner is dat ik mijn pas heb afgeven maar weet niet juist of ze deze gewoon even hebben bekeken of niet. Ik uit het terrein gezet en naar de camping verwezen. Naar mijn weten heb ik geen verklaring gegeven en heb ik geen proces verbaal moeten ondertekenen. Ik heb helemaal niet tegengewerkt en de politie behandelde mij met respect. Ik meen mij ook nog te herinneren dat ik vroeg wat er nu juist gaat gebeuren en dat de politie agent 'niets' antwoorde. Maar misschien heeft hij mijn vraag verkeerd begrepen? Toen de verdovende werking van de pil uitwerkte en overging naar een actief gevoel besefte ik pas wat er was gebeurd. Nu maak ik mij enorm zorgen! Ik vraag mij af of ik er vanaf ben gekomen met een verwijdering van een festival terrein of dat mij nog een gerechtelijke vervolging te wachten staat. Ik zou echt niet willen dat mijn ouders een brief te lezen krijgen over dit incident!
Heeft iemand een idee wat er gaat gebeuren? Zou het kunnen dat ik er met de schrik vanaf kom? Misschien aangezien ik niet op openbaar terrein was aangezien ik op een festivalweide zat? En ik geen proces verbaal heb gezien? Ik heb ook een vaag vermoeden dat de politie niets heeft genoteerd hiervan en alleen het spul inbeslag heeft genomen maar hier ben ik niet zeker van. Of hangt hier zeker nog een staartje aan vast? Wat zou ik kunnen ondernemen om mijn ouders hier niet mee te betrekken? Pff ik maak me echt zorgen ik zou graag willen weten wat mij te wachten staat.