Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat Als je meerderjarig bent dan zullen je ouders hier normaal niets van te weten komen, tenzij je gepakt bent als dealer en je nog bij je ouders woont. MOEST je er iets van horen dan zal dit in een brief naar jou gericht zijn, allicht wel met het politielogo op de enveloppe. Woon je in België? Dan in jouw geval denk ik eerder dat de politie hier niets mee gaat doen. Ik veronderstel dat dit de eerste keer is dat je 'gepakt' wordt, waarschijnlijk hebben ze gewoon je naam opgeschreven voor moest er ooit nog eens dergelijk geval voorvallen met jou. Geen nood, die 2 pilletjes en dat beetje wiet gaan je ouders niet te weten komen! Hoe het in Nederland zit dat weet ik niet. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn antwoord en dat je nu kan chillen zonder je zorgen te maken."
"Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat Michielwashier zei: Ik woon inderdaad in belgië. Maar ik ben 3 jaar geleden nog eens gepakt met een beetje wiet aan een grenscontrole toen hebben ze ook alles opgeschreven maar geen boete gegeven. En moest ik een brief ontvangen met het logo van de politie op dan zou mijn vader echt niet aarzelen om deze te openen. Is er een mogenlijkheid om ervoor te zorgen dat moest ik een brief ontvangen dat ik er zeker van kan zijn dat mijn ouders deze niet kunnen lezen? Klik om te vergroten... Eerlijk gezegd denk ik dat je hier niks van zult horen. Het was op een festival en ik denk niet dat je de enige zult zijn die ze gepakt hebben. Denk dat ze zich eerder met de grotere vissen gaan bezighouden. Als er toch een brief komt dan weet ik niet echt een manier om te voorkomen dat je ouders deze gaan lezen, behalve elke dag de brievenbus leeg te halen voor je ouders dit doen."
"Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat Michielwashier zei: Heb jij hier zelf ook ervaring mee dan? Of zijn dit gewoon wilde ideën? Klik om te vergroten... Dit weet ik uit eigen ervaring en gezien bij mensen rondom mij die ik ken."
"Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat Michielwashier zei: Oke nicee. Maar ik voel me al terug op mijn gemak ondertussen. Ik denk dat ik vooral paranoia werd van de afkick. Ondertussen is alles terug in orde. Voor zover ik mij herinner werd er geen pv opgemaakt of iets dergelijks. Misschien mijn naam opgeschreven ja weet ik niet juist. Ik herrinner me enkel nog enkele zeer korte fragmenten van enkele seconden toen haha. Ik was echt mijn ballen er af aan het trippen toen ik bij die flikken stond gast. Ik wist niet eens dat er zo'n pillen bestonden. Maargoed ik heb zo een vermoeden dat ik hier niets meer van zal horen. Volgens mij hebben ze gewoon mijn spul afgenomen en mij van het terrein verwijderd. Bedankt voor de reacties! Klik om te vergroten... Wss was het idd de afkick En ja het was uw eerste keer en al direct een volledige bol terwijl je al gezopen en gesmoord had, dan kan ik geloven dat het intens was en ge niet veel meer weet succes nog"