Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer zou ik terug kunnen gebruiken?

Wanneer zou ik terug kunnen gebruiken?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OllepaLid
01-01-2024, 00:00
Beste lezers,

Ik heb 1-2j wekelijks marihuana gebruikt en ik ben nu 7-8 weken 'clean'. Ik sport elke dag 4-5uur (intensief), waardoor ik dus veel transpireer en water drink. Vrienden vragen me of ik nog eens een jointje wil roken. Ergens wil ik dit, ergens wil ik dit niet. Ik ben namelijk bang dat men voor mijn werk een urinetest wil afleggen. Dit kan eender elk moment van de dag-maand-jaar zijn.

Ben ik ondertussen al af van de THC in mijn lichaam?
Hoelang zit het 'opspoorbare' gedeelte in mijn lichaam als ik bv deze avond een paar jointjes rook?

Ik ben 1m98 groot en heb een vetpercentage van 15% en weeg 95kg.

Greets, Ollepa!
S
SkittlesAndMeLid
Geen probleem, alles is nu zeker uit je lichaam. Het duurt bij een flinke blower 3-4 weken en dan is het er zeker uit, dan heb ik het over iemand die een jaar lang dagelijks rookt bijvoorbeeld.

Als je nu een joint zou roken is het ongeveer 5 dagen aantoonbaar in de urine. Mocht je dus onverwacht een urinetest kunnen krijgen, kunnen ze je er wel op pakken..

Waarom wil je werk urinetests doen?
Z
ZERO-Lid
Waarom wil je überhaupt na 7 weken alweer blowen als je 2 jaar lang het zo veel gedaan hebt? Lijkt een wat langere stop je dan niet verstandiger? Of prettiger?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."