@AmericanHigh
Same here joh. Als ik gewoon een joint rook, en verder geen drugs op heb, dan gaat het nog wel. Maar ik had laatst een pijpje aangeschaft om wiet/hasj te roken, en man, daar ging ik toch veel te hard op! Als ik dan één hit nam, dan kreeg ik 5 minuten later tintelingen door mijn hele lichaam. Ik voelde opeens al mijn kleren om mijn lijf zitten. Aanraking was intens, op een goede manier. De mindfuck was groter dan met 3/4 g paddos. En ik had hele lichte visuals. Helemaal in de war, ik kon nergens geen touw meer aan vast knopen. Series kijken en achteraf niet eens meer weten naar je waar gekeken hebt, weet je wel!
Maar man, ik werd er angstig en paranoïde van! Het duurt dan een uur voordat ik kan slapen, omdat ik bij het minste of geringste geluid denk dat er monsters onder mijn bed zitten. Er kwam een keer een huisgenoot van me binnen die me wakker maakte om 1 uur s' nachts nadat ik geblowd heb. Ik schoot wakker met een zgn. night terror: zwetend en met het gezicht uit een horror film.
Ik had ook een keer de vergissing gemaakt om wat hasj te roken met paddo's op. Ik had 1.5 g paddos op, en had een hele lichte trip. op T + 5 uur, toen ik al een uur nauwelijks visuals meer had, dacht ik van ik neem lekker wat hasj. Dus ik nam 0.25 g hasj in mijn pijpje, en nam 1 of 2 hits. BAM. Potverdikkeme ik heb nog nooit zo'n grote mindfuck meegemaakt. En de visuals, de visuals! Voordat ik wist wat er aan de hand was, flitste er overal regenbogen en bliksems om me heen, die om mijn hand en vingers kronkelden. Constant! Ik voelde alsof ik niet meer in mijn eigen lichaam zat. Ik had geluk dat ik zo weinig paddo's op had want ik had best veel tripervaring maar zo dicht bij een regelrechte paniekaanval was ik nog nooit gekomen.
Maar achteraf vond ik het een mooie trip. Ik heb na nare paddotrips toch altijd het gevoel van: je hebt het overleefd ouwe! En dan krijg ik een mooie positieve afterglow van een paar dagen.
@ZERO-
Goed advies van je joh, ik heb inderdaad teveel drugs gebruikt in een korte periode. Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk praten, haha. Ja ik kan denk ik niet meer normaal trippen joh. Toen mijn maat een psychose kreeg ging hij op een hele rare manier schreeuwen en babbelen, weet je wel. Ik deed een paddotrip een paar weken later en toen hoorde ik dat geschreeuw constant, terwijl ik het me sober nauwelijks voor de geest kan halen. Ik ben denk ik een beetje getraumatiseerd daardoor want ik heb nou zelf de angst ontwikkeld om psychoses te krijgen als ik drugs gebruik, terwijl ik mezelf toch als een emotioneel stabiel persoon zie. Dat, samen met dat ik nou ook bang ben om HPPD te krijgen, maakt dat ik denk ik van de psychedelica af blijf joh. Van dat doemdenken krijg je badtrips, en van badtrips heb je juist meer risico op lange termijn vervelende effecten. Misschien probeer ik over een paar maanden voorzichtig een blowtje, haha.
Voorlopig houdt ik het bij de conventionele drugs. Alcohol natuurlijk, daar kan ik geen nee tegen zeggen ivm. mijn studentenvereniging waar zuipen de norm is. Voor andere drugs wordt je 4 maanden geschorst of zo, lekker hypocriet heh. Maar lekker alles onderkotsen en vechten is stoer natuurlijk. Alcohol is ook gewoon drugs.
Verder nog coke denk ik, als andere mensen het aanbieden. Nog maar één keer gedaan maar ik voelde me alsof ik voor het eerst in mijn hele leven wakker werd, zo goed voelde dat, zo helder.
Heb nou twee keer speed gebruikt, hele lichte dosissen gesnoven, en ben er wel enthiousast over. Alsof je 3 blikjes energiedrank in je aderen injecteert, alert en helder. Heb nog geen hoge dosissen gedaan.
Of denk jij dat ik helemaal sober moet blijven, ZERO? Dat zou natuurlijk het verstandigst zijn. Maarja, het leven is natuurlijk wel om van te genieten, vind ik.
Heb nog allerlei psychedelica liggen, maar denk dat ik die gewoon weg ga gooien joh. 2c-b, 25i-NBOME en 25c-NBOME, lsd, paddos. Een hele verzameling van toen ik nog dacht dat het allemaal geen kwaad kon. Ik weet nu wel beter.
Verder bedankt voor de aardige woorden jongens, ik vind het toch fijn dat er mensen zijn om mijn verhaal bij kwijt te kunnen. Heb een lichte xtc dip (lucky joh, ik had een zware depressie verwacht lol) en dan voel je je soms wat eenzaam.
