#1
Dat is inderdaad de enige oplossing die je zal gaan helpen. Álles laten liggen voor een tijdje, dus niet alleen de joint maar geen enkele drug meer.
Ik snap dat je dit soort vervelende gevoelens krijgt als je al jarenlang heel veel blowt en andere middelen gebruikt. Je hele systeem is waarschijnlijk ontregeld door alle gebruik en dat kan dan best een tijdje aanhouden.
Mocht het niet minder worden raad ik je zeker aan even met een arts te praten. Ik neem aan dat je vroeger een psychiater hebt gehad ivm het gebriuk van Concerta? Als de gevoelens zo blijven of erger worden, kun je het beste even met hem/haar contact zoeken en de situatie uitleggen.
Sterkte ermee
EDIT
Sorry, ik lees net dat je pas 16 bent. Dan raad ik je echt dubbel aan om een poosje te stoppen. Op jouw leeftijd is de kans op dit soort klachten veel groter en de risico's ook. Zolang je hersenen nog niet volgroeid zijn moet je hier echt mee oppassen!
Ik snap dat je dit soort vervelende gevoelens krijgt als je al jarenlang heel veel blowt en andere middelen gebruikt. Je hele systeem is waarschijnlijk ontregeld door alle gebruik en dat kan dan best een tijdje aanhouden.
Mocht het niet minder worden raad ik je zeker aan even met een arts te praten. Ik neem aan dat je vroeger een psychiater hebt gehad ivm het gebriuk van Concerta? Als de gevoelens zo blijven of erger worden, kun je het beste even met hem/haar contact zoeken en de situatie uitleggen.
Sterkte ermee
EDIT
Sorry, ik lees net dat je pas 16 bent. Dan raad ik je echt dubbel aan om een poosje te stoppen. Op jouw leeftijd is de kans op dit soort klachten veel groter en de risico's ook. Zolang je hersenen nog niet volgroeid zijn moet je hier echt mee oppassen!