#1
Als je wat meer wilt weten over het serotonine syndroom, er is een topic waar je wat meer info over kan vinden. viewtopic.php?f=3&t=51321
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Als je verantwoord met het gebruik omgaat, hoeft MDMA niet zoveel problemen op te wekken. Gezien het feit dat je het 'misbruikt' hebt, kan ik inzien dat je een negatieve houding tegenover MDMA hebt. Jammer dat het zo moest gebeuren, met incidenteel gebruik is het een ontzettend leuke drug, als je het nergens mee combineert.Tekzor668 zei:In het vervolg zowiezo geen combi's meer en nog af en toe es speed maar denkt eraan de mdma of snoepjes volledig te laten...