Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin
Zoals gevraagd even een terugkoppeling hoe het was. We hebben het beide geprobeerd en het was gaaf! Maarja, een echt tripreport ofzo kan ik er niet over schrijven want ballonnetjes duren niet zo lang. En als ik net uit mijn tripje kom denk ik: wow, die was gaaf! En 5 seconden later weet ik al niet meer zo goed wat er gebeurde.
We probeerden eerst een soda ballon. 4 lachgas patronen op 1 soda patroon. Ik liet het eerst even bij één kort trekje en woeiiii dat kwam meteen aan! Het tintelde lichtjes in mijn keel, maar geen onprettig gevoel. Het tripje was voor mij een redelijk normaal ballonnen tripje, alleen heftiger. En hij kwam veel sneller en harder binnen. De tweede teug durfde ik twee keer in en uit te ademen. Dat tripje duurde wat langer. Lastig te beschrijven hoe zo'n tripje precies gaat. Van enkele keren dat ik ballonnetjes heb gedaan is het me bij gebleven, maar verder vergeet ik het dus altijd na een paar seconden al. En de eerste ballon met soda, was ik vooral aan het testen en ondertussen vertellen hoe het aankwam, dus echt even uitgebreid weg zakken in de trip deed ik niet. Mijn vriendin die er daarna ook eentje nam zei dat ze visuals kreeg. Zoals bij een keta trip. Ik vind ballonnetjes en keta sowieso ook best wel op elkaar lijken. Maargoed, al met al komt een soda ballonnetje wat harder en heftiger binnen, maar ik vind denk ik een trip met een puur lachgas ballonnetje leuker. Ach, ik ga het nog wel een paar keer proberen...
Popper ballonnetjes zijn echt helemaal geweldig!! We hadden ongeveer 2 a 3 druppels (lastig doseren, pipetje zou handig zijn) in de fles gedruppeld en de ballon gevuld met 5 lachgas patronen. Het warme en relaxte gevoel van poppers krijg je met een popper ballonnetje ook. Met poppers 'trip' je niet op de manier van een ballonnetje. Met een ballonnentrip ben je heel ergens anders en met een poppertripje ben je nog wel bij jezelf en weet je waar je bent. Ofzoiets. Hoe leg ik dat uit. En met een popperballonnetje merkte ik eerst het warme en ontspannen gevoel van poppers en ging zo heel relaxt in een lachgas tripje. Dat was echt heerlijk! En tja, hoe dat tripje ging, geen idee... Misschien moet ik de volgende keer maar eens meteen opschrijven wat er gebeurde in het tripje. Haha. Je rook trouwens de popperstank door de ballon heen. En aangezien die poppers niet zomaar uit de slagroomfles gaan, was ieder volgend ballonnetje een half popper ballonnetje. Haha. We hebben hem nu maar even flink goed afgewassen.
We gebruikten trouwens boksballonnen van de Albert Heijn, echt een aanrader!
Ik ben benieuwd of nog iemand anders deze receptjes gaat uitproberen en wat de ervaringen zijn.