Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBalonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervaring?

Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervaring?

6 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
kwisaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin

Ja, dat zal ik doen! :)
k

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
kwisa
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi allemaal,

Ik doe regelmatig lachgas balonnetjes. Nu kwam een vriendin van mij vanavond met wat recepten. Die wil ik graag proberen, maar ik kan er niks of weinig over vinden. Dus mijn vraag of iemand ervaring heeft of weet wat de effecten ervan zijn? Ik probeer graag nieuwe dingetjes uit, maar dan wil ik wel van tevoren weten of het kan en wat het met je doet.

Recept 1: Lachgas patronen + 1 soda patroon.
Het recept is iets van 3 lachgas patronen met 1 soda patroon. Alle 4 bij elkaar in een ballon. Ze gaf aan dat je hele kleine voorzichtige teugjes van de ballon moet nemen, en niet meteen een aantal keren in en uit ademen want het is heel heftig.

Recept 2: Lachgas patronen + paar druppeltjes poppers.
Je doet een paar druppeltjes poppers in de slagroomspuit en doet daar 3 (of meer?) patronen bij. Schijnt ook helemaal geweldig te zijn. Ik heb weinig over de combi in 1 ballon kunnen vinden.


Iemand ooit geprobeerd? Of heeft iemand hierover gehoord? Enig idee of bovenstaande combi's gewoon kunnen?

Alvast bedankt! :wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin

Het enige nut dat ik me voor kan stellen van die Soda patronen(ik neem aan dat je de CO2-patronen hiermee bedoeld?) is dat je meer CO2 in je bloed krijgt en daardoor dus minder zuurstof. Als je nóg minder zuurstof in je bloed krijgt kun je extra licht in je hoofd worden, dit is wel écht slopend voor je hersenen en dat raad ik dan ook behoorlijk af.

Verder kan ik op het internet maar een paar dingetjes vinden over de combinatie tussen lachgas en poppers, maar ik zou je adviseren om de doseringen niet te veel te overdrijven en het rustig af te tasten. Vergeet hier ook zéker niet om zuurstof tussendoor te ademen, aangezien poppers je bloedvaten nogal verwijden en je het door de lachgas niet merkt als je een zuurstoftekort hebt. En vergeet niet te gaan zitten voordat je die geintjes uithaalt :P
k
kwisaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin

Dank voor je reactie.
Ik bedoel inderdaad CO2. Koolzuur patronen. Snijdt wel hout wat je schrijft. Ik ga er sowieso erg voorzichtig mee om! :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin

Mooi, dat is goed om te horen! :)

Stiekem ben ik ook wel benieuwd naar de combinatie met poppers, áls je dit gaat proberen, kun je daarna eventjes een reactie/klein tripreportje achterlaten? :)
k
kwisaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin

Zoals gevraagd even een terugkoppeling hoe het was. We hebben het beide geprobeerd en het was gaaf! Maarja, een echt tripreport ofzo kan ik er niet over schrijven want ballonnetjes duren niet zo lang. En als ik net uit mijn tripje kom denk ik: wow, die was gaaf! En 5 seconden later weet ik al niet meer zo goed wat er gebeurde. :confused:

We probeerden eerst een soda ballon. 4 lachgas patronen op 1 soda patroon. Ik liet het eerst even bij één kort trekje en woeiiii dat kwam meteen aan! Het tintelde lichtjes in mijn keel, maar geen onprettig gevoel. Het tripje was voor mij een redelijk normaal ballonnen tripje, alleen heftiger. En hij kwam veel sneller en harder binnen. De tweede teug durfde ik twee keer in en uit te ademen. Dat tripje duurde wat langer. Lastig te beschrijven hoe zo'n tripje precies gaat. Van enkele keren dat ik ballonnetjes heb gedaan is het me bij gebleven, maar verder vergeet ik het dus altijd na een paar seconden al. En de eerste ballon met soda, was ik vooral aan het testen en ondertussen vertellen hoe het aankwam, dus echt even uitgebreid weg zakken in de trip deed ik niet. Mijn vriendin die er daarna ook eentje nam zei dat ze visuals kreeg. Zoals bij een keta trip. Ik vind ballonnetjes en keta sowieso ook best wel op elkaar lijken. Maargoed, al met al komt een soda ballonnetje wat harder en heftiger binnen, maar ik vind denk ik een trip met een puur lachgas ballonnetje leuker. Ach, ik ga het nog wel een paar keer proberen... :)

Popper ballonnetjes zijn echt helemaal geweldig!! We hadden ongeveer 2 a 3 druppels (lastig doseren, pipetje zou handig zijn) in de fles gedruppeld en de ballon gevuld met 5 lachgas patronen. Het warme en relaxte gevoel van poppers krijg je met een popper ballonnetje ook. Met poppers 'trip' je niet op de manier van een ballonnetje. Met een ballonnentrip ben je heel ergens anders en met een poppertripje ben je nog wel bij jezelf en weet je waar je bent. Ofzoiets. Hoe leg ik dat uit. En met een popperballonnetje merkte ik eerst het warme en ontspannen gevoel van poppers en ging zo heel relaxt in een lachgas tripje. Dat was echt heerlijk! En tja, hoe dat tripje ging, geen idee... Misschien moet ik de volgende keer maar eens meteen opschrijven wat er gebeurde in het tripje. Haha. Je rook trouwens de popperstank door de ballon heen. En aangezien die poppers niet zomaar uit de slagroomfles gaan, was ieder volgend ballonnetje een half popper ballonnetje. Haha. We hebben hem nu maar even flink goed afgewassen. :mrgreen:

We gebruikten trouwens boksballonnen van de Albert Heijn, echt een aanrader!

Ik ben benieuwd of nog iemand anders deze receptjes gaat uitproberen en wat de ervaringen zijn.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin

Aah bedankt voor de terugkoppeling! Vooral die poppers klinkt wel interessant! :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."