Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik pas sinds ruim een jaar drugs (XTC) op feestjes en sinds een halfjaar wat vaker en meer. Een jaar geleden begon ik met een half pilletje en dan was ik de hele avond wappie. In de loop der tijd is het wat toegenomen. Het laatste feest was 2 pillen (1 hele 130 mg aan begin en daarna 2 halve van 100 mg verspreid over de avond) en toen was ik behoorlijk de weg kwijt. Ik trek gekke bekken als ik erg wappie ben. Uiteraard kaken klemmen en ook ogen draaien. Vooral dat laatste geneer ik me enorm voor. Ik vind het heerlijk om een beetje stoned rond te lopen, maar als ik rondloop als een debiel wijf met draaiende ogen en oncontroleerbare kaakbewegingen dan schaam ik me te pletter. Dus ik ben heel hard op zoek naar tips, en ervaringen van andere gebruikers. Toen ik in het begin op een half pilletje ging, had ik geen last van draaiende ogen, wel heel soms van mijn kaken, maar dat viel ook wel mee. En vaak zat heb ik er ook geen last van als ik een hele neem. Maar waar ligt het nou precies aan. Ligt het aan de hoeveelheid in 1 keer, ligt het aan de hoeveelheid verspreid over de avond? Ligt het aan je energie? Dat als je heel moe bent en XTC gebruikt sneller draaiende ogen krijgt dan als je fit bent? Ligt het er aan dat ik het de laatste tijd vaker gebruik? Dus soms 2 weekenden achter elkaar? Ligt het aan alcohol in combinatie met XTC? Ligt het aan de pillen die ik gebruik, zijn kristallen beter tegen gekke bekken? Als ik bij mezelf geen grens weet te vinden en er goed mee om leer gaan, dan stop ik liever met XTC op feestjes. Al vind ik het heerlijk om een beetje onder invloed rond te lopen. Liever XTC dan alcohol. Al doe ik het vaak zat beide, maar (meestal) wel met mate. Ik heb pure MDMA pillen van 130 en 100 mg. Krijg binnenkort ook kristallen. Heb je het daar ook nog steeds mee? Ik hoop dat er mensen zijn die tips voor me hebben en ervaringen willen delen. Alvast bedankt!"
"Daar heb ik zeker wat aan. Bedankt Pandan. Goh, heel slecht maar ik heb me nooit verdiept in max hoeveelheid per lichaamsgewicht. Ik weeg 75 kg. Dus 150 mg zou dan echt de max zijn. Tja, dat lijkt me ook wel voldoende. Gewoon weer een halfje nemen per keer, en dan maar 2 keer op 1 avond... Misschien is dat de beste oplossing. Ik gebruik de ene keer 2 weekenden achter elkaar, de andere keer eens per maand, soms eens per 2 maanden... Ik doe het nog niet heel lang dus ben bestwel beginner. Ik ben wel voorzichtig. Ik ben begonnen met 1/4 op mijn eerste feestje en nam pas na 1,5 uur 1/4 bij. Nu begon ik doorgaans met een halfje en neem ik na anderhalf uur een halfje bij. Maar de vorige keer, of nou ja, 2 keer gebeurd nu, nam ik meteen een hele, of wat sneller het andere halfje bij. Terug naar mijn eerste aanpak dus. Als ik 2 weekenden achter elkaar neem, dan zorg ik er wel voor dat ik even 2 of 3 weekenden detox. Inderdaad ook om serotonine level weer beetje normaal te krijgen. Ik slik ook 5HTP en L-Tryptofaan de paar dagen nadat ik heb gebruikt. En ik heb eigenlijk nooit last van een dinsdagdip, ook niet als ik 5HTP en L-Trypto niet neem. Verder is het denk ik gemiddeld genomen zo'n 1,5 keer per maand. Is dat dus ook al te vaak? Is 2 tot 3 maanden tussen gebruik normaal? Poeh, dan moet ik toch maar eens wat minder gebruiken, en dat terwijl ik dacht dat ik echt heel weinig gebruik. Hihi. Nogmaals dank voor je heldere antwoord. Als er nog andere mensen zijn met tips en ervaringen: graag!!"
"Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin Ja, dat zal ik doen!"
"Hi allemaal, Ik doe regelmatig lachgas balonnetjes. Nu kwam een vriendin van mij vanavond met wat recepten. Die wil ik graag proberen, maar ik kan er niks of weinig over vinden. Dus mijn vraag of iemand ervaring heeft of weet wat de effecten ervan zijn? Ik probeer graag nieuwe dingetjes uit, maar dan wil ik wel van tevoren weten of het kan en wat het met je doet. Recept 1: Lachgas patronen + 1 soda patroon. Het recept is iets van 3 lachgas patronen met 1 soda patroon. Alle 4 bij elkaar in een ballon. Ze gaf aan dat je hele kleine voorzichtige teugjes van de ballon moet nemen, en niet meteen een aantal keren in en uit ademen want het is heel heftig. Recept 2: Lachgas patronen + paar druppeltjes poppers. Je doet een paar druppeltjes poppers in de slagroomspuit en doet daar 3 (of meer?) patronen bij. Schijnt ook helemaal geweldig te zijn. Ik heb weinig over de combi in 1 ballon kunnen vinden. Iemand ooit geprobeerd? Of heeft iemand hierover gehoord? Enig idee of bovenstaande combi's gewoon kunnen? Alvast bedankt!"
"Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin Dank voor je reactie. Ik bedoel inderdaad CO2. Koolzuur patronen. Snijdt wel hout wat je schrijft. Ik ga er sowieso erg voorzichtig mee om!"
"Re: Balonnetjes - Lachgas + soda of poppers - iemand ervarin Zoals gevraagd even een terugkoppeling hoe het was. We hebben het beide geprobeerd en het was gaaf! Maarja, een echt tripreport ofzo kan ik er niet over schrijven want ballonnetjes duren niet zo lang. En als ik net uit mijn tripje kom denk ik: wow, die was gaaf! En 5 seconden later weet ik al niet meer zo goed wat er gebeurde. We probeerden eerst een soda ballon. 4 lachgas patronen op 1 soda patroon. Ik liet het eerst even bij één kort trekje en woeiiii dat kwam meteen aan! Het tintelde lichtjes in mijn keel, maar geen onprettig gevoel. Het tripje was voor mij een redelijk normaal ballonnen tripje, alleen heftiger. En hij kwam veel sneller en harder binnen. De tweede teug durfde ik twee keer in en uit te ademen. Dat tripje duurde wat langer. Lastig te beschrijven hoe zo'n tripje precies gaat. Van enkele keren dat ik ballonnetjes heb gedaan is het me bij gebleven, maar verder vergeet ik het dus altijd na een paar seconden al. En de eerste ballon met soda, was ik vooral aan het testen en ondertussen vertellen hoe het aankwam, dus echt even uitgebreid weg zakken in de trip deed ik niet. Mijn vriendin die er daarna ook eentje nam zei dat ze visuals kreeg. Zoals bij een keta trip. Ik vind ballonnetjes en keta sowieso ook best wel op elkaar lijken. Maargoed, al met al komt een soda ballonnetje wat harder en heftiger binnen, maar ik vind denk ik een trip met een puur lachgas ballonnetje leuker. Ach, ik ga het nog wel een paar keer proberen... Popper ballonnetjes zijn echt helemaal geweldig!! We hadden ongeveer 2 a 3 druppels (lastig doseren, pipetje zou handig zijn) in de fles gedruppeld en de ballon gevuld met 5 lachgas patronen. Het warme en relaxte gevoel van poppers krijg je met een popper ballonnetje ook. Met poppers 'trip' je niet op de manier van een ballonnetje. Met een ballonnentrip ben je heel ergens anders en met een poppertripje ben je nog wel bij jezelf en weet je waar je bent. Ofzoiets. Hoe leg ik dat uit. En met een popperballonnetje merkte ik eerst het warme en ontspannen gevoel van poppers en ging zo heel relaxt in een lachgas tripje. Dat was echt heerlijk! En tja, hoe dat tripje ging, geen idee... Misschien moet ik de volgende keer maar eens meteen opschrijven wat er gebeurde in het tripje. Haha. Je rook trouwens de popperstank door de ballon heen. En aangezien die poppers niet zomaar uit de slagroomfles gaan, was ieder volgend ballonnetje een half popper ballonnetje. Haha. We hebben hem nu maar even flink goed afgewassen. We gebruikten trouwens boksballonnen van de Albert Heijn, echt een aanrader! Ik ben benieuwd of nog iemand anders deze receptjes gaat uitproberen en wat de ervaringen zijn."