#1
Hallo,
Ik hoop dat mensen mij op dit forum kunnen helpen met mijn vraag. Ik zou een kleine situatieschets geven. Ik ben een 19 jarige student die al een redelijke poos experimenteert met drugs. Dit experimenteren is voornamelijk 1 - 2 keer proberen en er dan nooit meer aankomen. De enigste drugs die mijn interesse heeft weten te behouden is MDMA. Ik moet hierbij vermelden dat ik PDD-NOS heb wat zich uit in een korte concentratie span en soms nogal traag van begrip, hiervoor krijg ik 2 maal daags 10 mg dexamfetamine voor.
Omdat het dus weer zomer is en alle festivals volop bezig zijn, is het geen optie om elke keer MDMA te gebruiken. En omdat ik van mijzelf nogal een verlegen persoon ben, heb ik geen zin om nuchter op die festivals te staan. Ik weet dat het niet goed is, maar nuchter ben ik in mijn hoofd gewoon te veel bezig met wat mensen van mijn danspasjes denken.
Daarom was ik van plan om op het volgende festival (Dance valley, 2 Augustus) amfetamine of 4-FMP te gebruiken. Het enigste probleem is dat ik vorige week amfetamine getest hebt om te kijken of het geschikt zou zijn. Helaas kreeg ik er dus 0.0 energie van. Als ik bijvoorbeeld 1 lijn nam werd ik 15 minuten hyperactief en praterig waarna ik vervolgens rustig werd. Daarom had ik een vloeitje zo vol gedaan dat de amfetamine er bijna niet meer in paste. Ook dit keer werd ik compleet niet actief. Ik had wel enkele kenmerken zoals het veel roken, meer en openlijker praten, geen moeheid en vooral gigantisch veel zweten. Ook met 4-FMP krijg ik nauwelijks energie, waar ik met MDMA een opdringerige bewegingsdrang heb, moet ik mij hierbij zelf sturen.
Nadat ik op internet had gelezen dat mensen met ADD/PDD-NOS en verstoorde dopamine balans in hun hersenen hebben, dacht ik dat het misschien hier aan kon liggen. Ik zag dat er voedingssupplementen bestaan die zorgen voor de aanmaak van serotonine, dopamine en noradrealine.
ECHTE VRAAG
Als ik voedingssupplementen zoals L-tyrosine slik voorafgaande aan Dance valley. Zou mijn dopamine en noradrealine spiegel dus danig verhoogd zijn dat ik meer energie krijg en niet dat ik er alleen wakker en alert van word?
Er vanuit gaande dat ik 250 mg 4-FMP neem. Ik heb een lengte van 178 cm met een gewicht van zo rond de 80 kg.
Ik weet dat het een hele lap tekst is, maar ik hoop dat ik zo mijn vraag duidelijk heb uitgelegd.
Ik hoop dat mensen mij op dit forum kunnen helpen met mijn vraag. Ik zou een kleine situatieschets geven. Ik ben een 19 jarige student die al een redelijke poos experimenteert met drugs. Dit experimenteren is voornamelijk 1 - 2 keer proberen en er dan nooit meer aankomen. De enigste drugs die mijn interesse heeft weten te behouden is MDMA. Ik moet hierbij vermelden dat ik PDD-NOS heb wat zich uit in een korte concentratie span en soms nogal traag van begrip, hiervoor krijg ik 2 maal daags 10 mg dexamfetamine voor.
Omdat het dus weer zomer is en alle festivals volop bezig zijn, is het geen optie om elke keer MDMA te gebruiken. En omdat ik van mijzelf nogal een verlegen persoon ben, heb ik geen zin om nuchter op die festivals te staan. Ik weet dat het niet goed is, maar nuchter ben ik in mijn hoofd gewoon te veel bezig met wat mensen van mijn danspasjes denken.
Daarom was ik van plan om op het volgende festival (Dance valley, 2 Augustus) amfetamine of 4-FMP te gebruiken. Het enigste probleem is dat ik vorige week amfetamine getest hebt om te kijken of het geschikt zou zijn. Helaas kreeg ik er dus 0.0 energie van. Als ik bijvoorbeeld 1 lijn nam werd ik 15 minuten hyperactief en praterig waarna ik vervolgens rustig werd. Daarom had ik een vloeitje zo vol gedaan dat de amfetamine er bijna niet meer in paste. Ook dit keer werd ik compleet niet actief. Ik had wel enkele kenmerken zoals het veel roken, meer en openlijker praten, geen moeheid en vooral gigantisch veel zweten. Ook met 4-FMP krijg ik nauwelijks energie, waar ik met MDMA een opdringerige bewegingsdrang heb, moet ik mij hierbij zelf sturen.
Nadat ik op internet had gelezen dat mensen met ADD/PDD-NOS en verstoorde dopamine balans in hun hersenen hebben, dacht ik dat het misschien hier aan kon liggen. Ik zag dat er voedingssupplementen bestaan die zorgen voor de aanmaak van serotonine, dopamine en noradrealine.
ECHTE VRAAG
Als ik voedingssupplementen zoals L-tyrosine slik voorafgaande aan Dance valley. Zou mijn dopamine en noradrealine spiegel dus danig verhoogd zijn dat ik meer energie krijg en niet dat ik er alleen wakker en alert van word?
Er vanuit gaande dat ik 250 mg 4-FMP neem. Ik heb een lengte van 178 cm met een gewicht van zo rond de 80 kg.
Ik weet dat het een hele lap tekst is, maar ik hoop dat ik zo mijn vraag duidelijk heb uitgelegd.