#1
Hallo, als ik onder XTC zit, en ik ben een beetje van de wereld, kan ik al erg ingaan op vragen rondom het universum etc, echt mindfuckers, waar ik 3 uur kan in blijven hangen.
Nu dacht ik, welke vragen hebben jullie jezelf al gesteld, onder invloed van paddo's,truffels,lsd,etc.. waar je echt meerdere uren over kon blijven denken.
Deze vragen heb ik mijzelf al gesteld:
Wat is er achter de grens van de ruimte, is er een grens, en zoniet, het moet toch ergens eindigen?
Zijn wij een klein object, zijn wij misschien een spel, bestuurd door superieuren? (Een extreem gevorderd video spel dan wel.) Of leven wij misschien nu op een gigantisch grote hond zijn rug, en zijn wij zéér klein? Of zijn wij zéér groot, en leven op ons tientallen andere universums?
Ik kan zo blijven doorgaan! Vind 't soms wel leuk hoor ^^, beetje natuurgeluiden op youtube, en natuurlijk mooie sfeerverlichting!
Nu dacht ik, welke vragen hebben jullie jezelf al gesteld, onder invloed van paddo's,truffels,lsd,etc.. waar je echt meerdere uren over kon blijven denken.
Deze vragen heb ik mijzelf al gesteld:
Wat is er achter de grens van de ruimte, is er een grens, en zoniet, het moet toch ergens eindigen?
Zijn wij een klein object, zijn wij misschien een spel, bestuurd door superieuren? (Een extreem gevorderd video spel dan wel.) Of leven wij misschien nu op een gigantisch grote hond zijn rug, en zijn wij zéér klein? Of zijn wij zéér groot, en leven op ons tientallen andere universums?
Ik kan zo blijven doorgaan! Vind 't soms wel leuk hoor ^^, beetje natuurgeluiden op youtube, en natuurlijk mooie sfeerverlichting!
