Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[hallucinogene drugs] Stel jezelf een vraag!

[hallucinogene drugs] Stel jezelf een vraag!

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
Hallo, als ik onder XTC zit, en ik ben een beetje van de wereld, kan ik al erg ingaan op vragen rondom het universum etc, echt mindfuckers, waar ik 3 uur kan in blijven hangen.

Nu dacht ik, welke vragen hebben jullie jezelf al gesteld, onder invloed van paddo's,truffels,lsd,etc.. waar je echt meerdere uren over kon blijven denken.

Deze vragen heb ik mijzelf al gesteld:

Wat is er achter de grens van de ruimte, is er een grens, en zoniet, het moet toch ergens eindigen?

Zijn wij een klein object, zijn wij misschien een spel, bestuurd door superieuren? (Een extreem gevorderd video spel dan wel.) Of leven wij misschien nu op een gigantisch grote hond zijn rug, en zijn wij zéér klein? Of zijn wij zéér groot, en leven op ons tientallen andere universums?

Ik kan zo blijven doorgaan! Vind 't soms wel leuk hoor ^^, beetje natuurgeluiden op youtube, en natuurlijk mooie sfeerverlichting!
l
leipebaviaanLid
Ik zou denk ik zo skitzo als een aap worden als ik zulke vragen moest beantwoorden. :sunglasses: Dat je je trouwens tijdens XTC met zulke vragen bezighoud, ik kan dan alleen nog maar leip zijn en hard gaan.
f
fgamerLid
leipebaviaan zei:
Ik zou denk ik zo skitzo als een aap worden als ik zulke vragen moest beantwoorden. :sunglasses: Dat je je trouwens tijdens XTC met zulke vragen bezighoud, ik kan dan alleen nog maar leip zijn en hard gaan.
Klik om te vergroten...

Ik ga alleen hard als er muziek is, soms heb ik gewoon zin om op het gras te liggen, deep house op de achtergrond, en na te denken over het leven. :rock:

soms heb ik zelfs na 5 minuten daar weer genoeg van, waardoor ik het volume op maximum zet en een beetje progressive house/techno/hardstyle/hardcore op begin te gooien en dan weer 2 uur aan het hakken ben. :rockband:
l
leipebaviaanLid
soms heb ik zelfs na 5 minuten daar weer genoeg van, waardoor ik het volume op maximum zet en een beetje progressive house/techno/hardstyle/hardcore op begin te gooien en dan weer 2 uur aan het hakken ben.
Klik om te vergroten...

Kijk, dat is het goede werk. :)
f
fgamerLid
leipebaviaan zei:
soms heb ik zelfs na 5 minuten daar weer genoeg van, waardoor ik het volume op maximum zet en een beetje progressive house/techno/hardstyle/hardcore op begin te gooien en dan weer 2 uur aan het hakken ben.
Klik om te vergroten...

Kijk, dat is het goede werk. :)
Klik om te vergroten...

Misschien wel, behalve als je als enigste op een normale house-party (klein feest in zaaltje) pillen hebt genomen, en die mensen gewoon een beetje aangeschoten zijn en amper los gaan!
En dat je daar als enigste bent aan hakken vollegas!
M
MusicIsLifeLid
fgamer zei:
Misschien wel, behalve als je als enigste op een normale house-party (klein feest in zaaltje) pillen hebt genomen, en die mensen gewoon een beetje aangeschoten zijn en amper los gaan!
Klik om te vergroten...

Hoezo ga je daar überhaupt pillen gebruiken?? Wat is daar nou weer leuk aan?
f
fgamerLid
MusicIsLife zei:
fgamer zei:
Klik om te vergroten...

Hoezo ga je daar überhaupt pillen gebruiken?? Wat is daar nou weer leuk aan?
Klik om te vergroten...

Veel, evenveel als een hardcore/hardstyle party.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."