#1
Ik wist niet of ik dit nou in 'Farmaceutische drugs' moest plaatsen of in 'GHB" maar ik zet hem hier maar neer. Ik zit sinds +/- 1,5 week aan de Pregabaline. Nu heb ik een maand geen benzo's genomen omdat ik wilde dat me tolerantie zakte. Voorheen eens twee maanden gestopt vanwege de zelfde reden. Na die twee maanden had ik nog steeds 5 a 8 mg alprazolam nodig voor een effect. Gisteren 10mg clonazepam genomen puur om te kijken of dat al wat deed. Ik had eigenlijk verwacht van niet maar het deed wel degelijk wat. (Je zou dit niet verwachten omdat het eerst twee maanden duurde voordat me tolerantie genoeg gedaalt was om wat te merken van een voor mij zo'n lage dosering alprazolam.) Zou dit kunnen komen omdat ik pregabaline slik? Misschien dat dat de werking van benzo's versterkt? Op het fk staat dat het de werking van lorazepam kan versterken maar dat geldt misschien dus voor meerdere benzo's.
Mijn vraag is dus of de pregabaline inderdaad de werking van benzo's kan versterken en of dit ook het geval kan zijn bij GHB?
Mijn vraag is dus of de pregabaline inderdaad de werking van benzo's kan versterken en of dit ook het geval kan zijn bij GHB?