#1
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=AxRVhgbVN9o[/youtube]
Mensen deze documentaire gezien? Zo niet zeker een aanrader!
En voor degene die hem gezien heeft, meningen?
Net weer eens gekeken, en word er elke keer gewoon stil van, hoe f*cked up de wereld (vooral amerika) eigelijk is.
Mensen deze documentaire gezien? Zo niet zeker een aanrader!
En voor degene die hem gezien heeft, meningen?
Net weer eens gekeken, en word er elke keer gewoon stil van, hoe f*cked up de wereld (vooral amerika) eigelijk is.