#1
ik was ongeveer 14 toen ik mijn eerste jointje rookte en 17 toen ik mijn eerste pilletje nam en in de achtbaan dat mijn leven is is dat het begin van een door met drugs overspoelt bestaan waarin voornamelijk pep lsd mdma en dergelijke andere zooi de hoofdrol speelden heb meerdere maalen hulp gezocht bij instancies zoals parnassia endergelijke maar dat heeft nooit ergens naartoe geleid om dat ik NIET geholpen wilde worden, ik geloof niet in een receptje van de dokter en alles is weer goed methode en een psychiater of psycholoog bezoeken heeft me in het verleden ook weinig goed gedaan...
toen ik eenmaal op het punt zat van nu is het genoeg en echt wilde stoppen ben ik ook meteen gestopt en liep al snel tegen die muur van dat je vrienden allemaal aan de drugs(en ja ik doel ook op de stevige drinker want tja alcohol is ook harddrugs) zitten en je het 3e wiel voelt en de neiging om maar weer lekker mee te doen heel sterk is en heb om die reden zonder veel woorden de vriendschappen afgekapt ben nu pak em beet 2 jaar clean, de struggle om clean te blijven is nog steeds sterk aanwezig mijn gedachten schieten alle kanten slapen gaat beroerd lig vaak uren lang wakker voor ik in slaap val en kan mijn emoties nauwelijks onder controle houden ik ga van vrolijk naar zwaar depresief naar zwaar paranoide en zit daarom veel binnen omdat ik anderen niet tot last wil zijn.
ik hoop dat iemand wat licht kan schijnen in mijn donkere bestaan
toen ik eenmaal op het punt zat van nu is het genoeg en echt wilde stoppen ben ik ook meteen gestopt en liep al snel tegen die muur van dat je vrienden allemaal aan de drugs(en ja ik doel ook op de stevige drinker want tja alcohol is ook harddrugs) zitten en je het 3e wiel voelt en de neiging om maar weer lekker mee te doen heel sterk is en heb om die reden zonder veel woorden de vriendschappen afgekapt ben nu pak em beet 2 jaar clean, de struggle om clean te blijven is nog steeds sterk aanwezig mijn gedachten schieten alle kanten slapen gaat beroerd lig vaak uren lang wakker voor ik in slaap val en kan mijn emoties nauwelijks onder controle houden ik ga van vrolijk naar zwaar depresief naar zwaar paranoide en zit daarom veel binnen omdat ik anderen niet tot last wil zijn.
ik hoop dat iemand wat licht kan schijnen in mijn donkere bestaan