#1
Vind het altijd wel opmerkelijk hoe sommige mensen bepaalde drugs voor zichzelf kunnen goed praten onder het mom dat het natuurlijk is en daarom gezond of minder gevaarlijk. De middelen die ze dan noemen zijn vaak ook niet echt gevaarlijk, maar er zijn legio gevaarlijke middelen te bedenken zoals bijvoorbeeld Datura of verslavende middelen zoals opium.ElvenSpice zei:Het enige wat wel klopt is dat stoffen die zijn geisoleerd of zijn bewerkt in een chemisch proces, de kans hebben om vervuild te zijn. Natuurproducten zoals truffels, san pedro, ayahuasca, wiet, ect. zijn niet vervuild, zolang ze niet bewerkt zijn. Dus in dat opzicht zijn "natuurlijke drugs" beter.
Ik weet dat dit niet perse jouw mening is hoor trouwens.