#1
Psychedelibee zei:Alle middelen waar je energie van krijgt verhogen de hartslag en zijn dus als zodanig een extra risico voor je. De een doet dit heftiger dan de ander, maar ze vormen allemaal een risico. Zelfs caffeine vormt een risico. Als je geen risico's wilt nemen zul je toch een natuurlijke manier moeten vinden om energiek en wakker te blijven tijdens die feesten. Misschien eind van de middag, begin van de avond nog even een dutje doen?
Ik las in wat andere topics dat je ook graag meer wilt gaan experimenteren met psychedelica, opzich een goede zaak. Maar de meeste psychedelica verhogen ook de hartslag, wel een stuk minder heftig dan echte uppers overigens. Maar leek me in jouw geval toch wel handig om dit nog even aan te geven.
Daar zat ik laatst ook over na te denken. Dankjewel
