Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over uppers

Vraag over uppers

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Alle middelen waar je energie van krijgt verhogen de hartslag en zijn dus als zodanig een extra risico voor je. De een doet dit heftiger dan de ander, maar ze vormen allemaal een risico. Zelfs caffeine vormt een risico. Als je geen risico's wilt nemen zul je toch een natuurlijke manier moeten vinden om energiek en wakker te blijven tijdens die feesten. Misschien eind van de middag, begin van de avond nog even een dutje doen?

Ik las in wat andere topics dat je ook graag meer wilt gaan experimenteren met psychedelica, opzich een goede zaak. Maar de meeste psychedelica verhogen ook de hartslag, wel een stuk minder heftig dan echte uppers overigens. Maar leek me in jouw geval toch wel handig om dit nog even aan te geven.
Klik om te vergroten...

Daar zat ik laatst ook over na te denken. Dankjewel
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, DFers,


Ik heb een aantal vragen die ik niet opgelost krijg, wellicht dat jullie mij kunnen helpen. Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen dus wees vrij en verplaats hem naar het juiste onderwerp.

Eerst even wat over mezelf(als het er toe doet)

Geslacht: Man
Leeftijd: 21
Lengte: 1,77
Gewicht: 73kg

Ik heb dus trombose gehad. Trombose is een bloedstolling in een ader. De plek waar de trombose heeft gezeten zal nu me hele leven zwakker zijn dan de rest. Wel zegt de internist dat ik geen aanleg heb en puur pech heb gehad.

Nu ga ik naar hardcore feestjes en gebruik ik 4-fmp en soms xtc. Aangezien ik een ochtend mens ben en geen nacht/avond mens lig ik vaak al om 10 uur in bed en ben altijd kapot om 12 uur. Met een bpm van 160-200 en een hele avond dansen ben ik rond 1-2 uur toch echt wel kapot.

Nu wil ik dus weer uppers gaan gebruiken, het enigste probleem is dat een verhoogd hartslag en verdikte aders grote kans geeft dat ik weer trombose krijg of mijn ader zal scheuren. (nou zal mijn ader niet zo snel scheuren).

MDMA en amfetamine zijn beide stimulerend en verdikken je bloedvaten. Nu vraag ik me af zijn het de stofjes die ook je hartslag verhogen of komt dat puur omdat je je energie krijgt en gaat dansen waardoor je hartslag hoger word?

Zijn er andere manieren om energiek een feest door te komen?

Mocht het niet zo zijn welke drugs zouden jullie dan nemen/aanraden? Ik ben dan van plan vaker even een pauze in te lassen zo dat ik weer een beetje een gereguleerd hartslag krijg.

groetjes,

:wave:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amfetamine en XTC verhogen je hartslag ook al lig je stil op bed :wink:

oortjes zei:
Hallo, DFers,


Ik heb een aantal vragen die ik niet opgelost krijg, wellicht dat jullie mij kunnen helpen. Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen dus wees vrij en verplaats hem naar het juiste onderwerp.

Eerst even wat over mezelf(als het er toe doet)

Geslacht: Man
Leeftijd: 21
Lengte: 1,77
Gewicht: 73kg

Ik heb dus trombose gehad. Trombose is een bloedstolling in een ader. De plek waar de trombose heeft gezeten zal nu me hele leven zwakker zijn dan de rest. Wel zegt de internist dat ik geen aanleg heb en puur pech heb gehad.

Nu ga ik naar hardcore feestjes en gebruik ik 4-fmp en soms xtc. Aangezien ik een ochtend mens ben en geen nacht/avond mens lig ik vaak al om 10 uur in bed en ben altijd kapot om 12 uur. Met een bpm van 160-200 en een hele avond dansen ben ik rond 1-2 uur toch echt wel kapot.

Nu wil ik dus weer uppers gaan gebruiken, het enigste probleem is dat een verhoogd hartslag en verdikte aders grote kans geeft dat ik weer trombose krijg of mijn ader zal scheuren. (nou zal mijn ader niet zo snel scheuren).

MDMA en amfetamine zijn beide stimulerend en verdikken je bloedvaten. Nu vraag ik me af zijn het de stofjes die ook je hartslag verhogen of komt dat puur omdat je je energie krijgt en gaat dansen waardoor je hartslag hoger word?

Zijn er andere manieren om energiek een feest door te komen?

Mocht het niet zo zijn welke drugs zouden jullie dan nemen/aanraden? Ik ben dan van plan vaker even een pauze in te lassen zo dat ik weer een beetje een gereguleerd hartslag krijg.

groetjes,

:wave:
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alle middelen waar je energie van krijgt verhogen de hartslag en zijn dus als zodanig een extra risico voor je. De een doet dit heftiger dan de ander, maar ze vormen allemaal een risico. Zelfs caffeine vormt een risico. Als je geen risico's wilt nemen zul je toch een natuurlijke manier moeten vinden om energiek en wakker te blijven tijdens die feesten. Misschien eind van de middag, begin van de avond nog even een dutje doen?

Ik las in wat andere topics dat je ook graag meer wilt gaan experimenteren met psychedelica, opzich een goede zaak. Maar de meeste psychedelica verhogen ook de hartslag, wel een stuk minder heftig dan echte uppers overigens. Maar leek me in jouw geval toch wel handig om dit nog even aan te geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."