#1
Misschien is deze vraag al wel eens gesteld, ik zou ze toch sowieso graag stellen - en ik zou ze graag scherp stellen aan de hand van een aantal criteria waaraan je dan zelf prioriteit kan geven.
Deze vraag stel ik omdat ik misschien iets over het hoofd zie (buiten combi-gebruik natuurlijk, daar ga ik hier even aan voorbij), om als ervaren psychonaut toch nog meer en wie weet, stel je voor, nog betere psychedelische ervaringen op te doen.
- Vraag: wat is jullie favoriete psychedelicum? (en waarom?)
- Criteria: energetisch (uitgaansdrug, sociaal, recreatief), anti-energetisch (thuis, solitair, spiritueel), of...?
ps: met welke psychedelica hebben jullie ervaring? (en hoeveel ervaring?)
Je kan bij mijn subscript wel lezen waar ik onder meer ervaring mee heb, en ik heb er allemaal veel ervaring mee. Voor mij primeert het energetische aspect.
Hoewel ik enorm kan genieten van Salvia Divinorum en n,n DMT, Ayahuasca, Iboga,... - toch geniet ik liever van een psychedelicum dat men zou kunnen plaatsen in (maar dat hoeft daarom niet zo te zijn) het uitgaansmilieu. Het recreatieve, low-impact, sociale en energetische gedoe!
Euforie is wel essentieel voor mij.
Daarom zijn mijn favoriete psychedelica (op zichzelf, niet in combi-gebruik met elkaar of bepaalde uppers of downers): LSD (pro; lange werkingsduur, heerlijk energetisch, euforisch, goed stuurbaar, heerlijke visuals... min; hoge tolerantie). Ketamine (pro: heerlijk energetisch en hallucinogeen in kleine hoeveelheden, min: korte werkingsduur) en MDMA (enkel en alleen om de euforie, min; de dip nadien).
Met paddo's heb ik het niet zo, veel te mild qua effect en dat is het enige tripmiddel waar ik altijd een negatieve impact bij ervaar lichamelijk (misselijk, braken, krampen,..).
Welke zijn dus jullie favorieten en welke psychedelica zou ik nog aan mijn lijstje kunnen toevoegen gezien mijn voorkeuren?
Grtz!
Deze vraag stel ik omdat ik misschien iets over het hoofd zie (buiten combi-gebruik natuurlijk, daar ga ik hier even aan voorbij), om als ervaren psychonaut toch nog meer en wie weet, stel je voor, nog betere psychedelische ervaringen op te doen.
- Vraag: wat is jullie favoriete psychedelicum? (en waarom?)
- Criteria: energetisch (uitgaansdrug, sociaal, recreatief), anti-energetisch (thuis, solitair, spiritueel), of...?
ps: met welke psychedelica hebben jullie ervaring? (en hoeveel ervaring?)
Je kan bij mijn subscript wel lezen waar ik onder meer ervaring mee heb, en ik heb er allemaal veel ervaring mee. Voor mij primeert het energetische aspect.
Hoewel ik enorm kan genieten van Salvia Divinorum en n,n DMT, Ayahuasca, Iboga,... - toch geniet ik liever van een psychedelicum dat men zou kunnen plaatsen in (maar dat hoeft daarom niet zo te zijn) het uitgaansmilieu. Het recreatieve, low-impact, sociale en energetische gedoe!
Euforie is wel essentieel voor mij.
Daarom zijn mijn favoriete psychedelica (op zichzelf, niet in combi-gebruik met elkaar of bepaalde uppers of downers): LSD (pro; lange werkingsduur, heerlijk energetisch, euforisch, goed stuurbaar, heerlijke visuals... min; hoge tolerantie). Ketamine (pro: heerlijk energetisch en hallucinogeen in kleine hoeveelheden, min: korte werkingsduur) en MDMA (enkel en alleen om de euforie, min; de dip nadien).
Met paddo's heb ik het niet zo, veel te mild qua effect en dat is het enige tripmiddel waar ik altijd een negatieve impact bij ervaar lichamelijk (misselijk, braken, krampen,..).
Welke zijn dus jullie favorieten en welke psychedelica zou ik nog aan mijn lijstje kunnen toevoegen gezien mijn voorkeuren?
Grtz!