Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Stoned" van geur uit ander huis, welke drugs?

"Stoned" van geur uit ander huis, welke drugs?

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
meesnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik zit met een probleem..
Uit een naburig pand komt er af-en-toe een damp me tegemoet waarvan ik uren, soms zelfs de volgende dag, nog onder invloed van ben.
Nu heb ik in het verleden zowel soft- als andere soorten gebruikt/geprobeerd maar dit ben ik nog nooit tegengekomen!
Wat ik zeker weet is dat één buur in het verleden wel overlast gaf met behoorlijk zware wiet/hash maar ik denk niet dat deze persoon de boosdoener is.
De geur zelf is heel licht en gelijk weer weg en het ruikt een beetje naar rook of iets verbrands als folie, een pijp of pannetje oid.
In het begin word je een beetje high en voelen mijn tanden een beetje verdoofd.
Pas na een tijdje bereikt het z'n hoogtepunt en voel ik mij stoned en gedesorienteerd, verder krijg ik klemmende kaken.

Mijn vraag aan jullie is.. Hoe kan je van tweedehands rook/geur zulke symptomen krijgen?
En is het wiet of iets synthetisch?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom!

Ik zou dit aan je buurman vragen of die het raam openzet of ventilatie o.i.d . Zelf nooit gehoord of meegmaakt dat ik van tweedehands rook onder invloed raak.
Bespreek het gewoon met hem lijkt me het meest logisch en praktisch.

Succes!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat kan alleen als iemand het recht in je gezicht blaast. Als het uit een naburig huis komt drijven, moet de persoon wel dood zijn als jij onder invloed raakt van de dampen... Er gaat veel verloren onderweg dus als dat beetje damp/rook jou onder invloed krijgt, moet het wel echt héél sterk geweest zijn.

Misschien even contact opnemen met je huisarts, die kan je wel verder helpen met wat je geroken hebt. De kans dat het echt bij je buren vandaan komt is nihil namelijk.
m
meesnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi Tijdloos,

Misschien is dat open raam of ventilatie wel de oorzaak? Het is een soort ''golf'' van geur in je huis en blijft niet hangen maar de uitwerking is zo sterk. De laatste keer zat ik buiten en was de lucht gemaskeerd met een fragrancelucht. Er lopen wel schoorstenen van buren naast mijn balkon.
Het is een beetje rommelige buurt met schuurtjes, oude panden, etc..

Met buurman '1' heb ik gesproken en die rookt wel eens wat of ''deed wel eens wat met wiet'', maar die is het niet, en ik geloof hem.

Groeten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."