Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Tijdloos, Misschien is dat open raam of ventilatie wel de oorzaak? Het is een soort ''golf'' van geur in je huis en blijft niet hangen maar de uitwerking is zo sterk. De laatste keer zat ik buiten en was de lucht gemaskeerd met een fragrancelucht. Er lopen wel schoorstenen van buren naast mijn balkon. Het is een beetje rommelige buurt met schuurtjes, oude panden, etc.. Met buurman '1' heb ik gesproken en die rookt wel eens wat of ''deed wel eens wat met wiet'', maar die is het niet, en ik geloof hem. Groeten"
"Hallo, Ik zit met een probleem.. Uit een naburig pand komt er af-en-toe een damp me tegemoet waarvan ik uren, soms zelfs de volgende dag, nog onder invloed van ben. Nu heb ik in het verleden zowel soft- als andere soorten gebruikt/geprobeerd maar dit ben ik nog nooit tegengekomen! Wat ik zeker weet is dat één buur in het verleden wel overlast gaf met behoorlijk zware wiet/hash maar ik denk niet dat deze persoon de boosdoener is. De geur zelf is heel licht en gelijk weer weg en het ruikt een beetje naar rook of iets verbrands als folie, een pijp of pannetje oid. In het begin word je een beetje high en voelen mijn tanden een beetje verdoofd. Pas na een tijdje bereikt het z'n hoogtepunt en voel ik mij stoned en gedesorienteerd, verder krijg ik klemmende kaken. Mijn vraag aan jullie is.. Hoe kan je van tweedehands rook/geur zulke symptomen krijgen? En is het wiet of iets synthetisch?"