#1
Hij heeft standaard al een vrij erge dip, wat erop kan wijzen dat zijn serotonine systeem mogelijk al beschadigd is/op een laag niveau, vandaar dat er een langere pauze wordt aangeraden dan normaal.autysd zei:dank je voor de expertise![]()
-geldt dit voor personen die stoppen met xtc
-of voor personen die tussen xtc gebruiksperiodes zitten ?
In principe is iedereen zo'n pauze aan te raden, want als je standaard elke 2-3 maanden MDMA gebruikt, dan blijf je het 'MDMA'-effect grotendeels wel gewoon houden maar dan is de magie er van af (omdat het dan meer een standaard iets is geworden ipv een leukigheidje zo af en toe).