Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsE sigaret

E sigaret

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maakt me eigenlijk niet uit wat het is, mengsel of niet, als het maar een soort van lekkere warme high heeft.
Welke raad je me aan? Met goede resultaten zeg maar?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij smartshop kun je e-liquids met oa kratom en kanna krijgen, dus zoiets is misschien een optie. Of wil je zelf je eigen mengsel maken?
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even wat anders dan de andere vragen. Ik heb sinds kort een e sigaret. Nu zou ik het heerlijk vinden om een soort lekkere mellow high te krijgen van wat dan ook ik in dat ding gooi.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee en zo ja wat moet ik hiervoor doen??

Thx alvast
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer ze gewoon uit of laat je informeren in de shop.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zelf alleen de e-liquid met kratom geprobeerd. Vond het effect erg relaxed, maar wel minder sterk dan wanneer ik er thee van zet. Ik weet niet helemaal of dat komt omdat kratom gewoon niet zo effectief verdampt of dat die vloeistof niet zo potent was.

Kanna heb ik nooit e-liquid van geprobeerd, maar wel eens een extract gevaped en dat werkte heel goed.

Volgens mij hebben ze ook nog wel andere opties waar je high of stoned van wordt, dus ik zou eens online rond kijken bij smartshops.
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanks psych ik ga eventjes rond kijken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."