#1
Ik wil wat meer gaan experimenteren met drugs/psychedelica, maar ik twijfel nog wat over de volgende stap.
Ik snap dat er niet één vaste logische volgorde is en dat het lastig is om verschillende drugs met elkaar te vergelijken, maar misschien hebben jullie toch nog wat tips of advies voor me.
Ik ben vooral geïnteresseerd in (legale) hallucinogenen. Op dit moment ben ik ook erg benieuwd naar drugs met een dissociatieve werking.
Zelf dacht ik aan DXM, Salvia Divinorum of een hogere dosis truffels (ik heb nu slechts ervaring met 10 gram).
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Is DXM de moeite waard of heeft DXM zijn populariteit vooral te danken aan het feit dat het lange tijd erg makkelijk verkrijgbaar was? Is het verpulveren van de bolletjes in Daro Retard capsules nog steeds de beste methode?
Ik las dat het kauwen van Salvia niet echt effectief is en dat er daardoor vaak wordt gekozen voor een waterpijp/bong. Nu ben ik niet zo'n fan van roken en ik twijfel al een tijdje om een vaporizer aan te schaffen. Dit is echter een vrij dure investering aangezien ik er voor Salvia eentje nodig heb die een temperatuur van 240 °C kan bereiken. Heeft iemand toevallig ervaring met beide methodes (roken en kauwen) om Salvia te gebruiken? Is het verschil tussen deze methodes echt zo groot?
Of heb ik misschien iets over het hoofd gezien, zoals bijvoorbeeld mescaline, dat ik beter eerst kan gebruiken?
Bedankt!
Ik snap dat er niet één vaste logische volgorde is en dat het lastig is om verschillende drugs met elkaar te vergelijken, maar misschien hebben jullie toch nog wat tips of advies voor me.
Ik ben vooral geïnteresseerd in (legale) hallucinogenen. Op dit moment ben ik ook erg benieuwd naar drugs met een dissociatieve werking.
Zelf dacht ik aan DXM, Salvia Divinorum of een hogere dosis truffels (ik heb nu slechts ervaring met 10 gram).
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Is DXM de moeite waard of heeft DXM zijn populariteit vooral te danken aan het feit dat het lange tijd erg makkelijk verkrijgbaar was? Is het verpulveren van de bolletjes in Daro Retard capsules nog steeds de beste methode?
Ik las dat het kauwen van Salvia niet echt effectief is en dat er daardoor vaak wordt gekozen voor een waterpijp/bong. Nu ben ik niet zo'n fan van roken en ik twijfel al een tijdje om een vaporizer aan te schaffen. Dit is echter een vrij dure investering aangezien ik er voor Salvia eentje nodig heb die een temperatuur van 240 °C kan bereiken. Heeft iemand toevallig ervaring met beide methodes (roken en kauwen) om Salvia te gebruiken? Is het verschil tussen deze methodes echt zo groot?
Of heb ik misschien iets over het hoofd gezien, zoals bijvoorbeeld mescaline, dat ik beter eerst kan gebruiken?
Bedankt!