Oke, bedankt voor jullie reacties! Ga er waarschijnlijk deze week 1 bestellen
#2
en mocht je heel veel patronen gebruiken, koop er dan een met een metalen patroonhouder. Die van plastic kunnen breken en dan kan het patroon als een kogel door de kamer vliegen.
#3
HoiHoi,
Ik heb een vraagje: Maakt het uit hoeveel L in een Lachgas spuitbus kan? 1l/0,5l/0,25l. Zoniet dan ga ik er een van 0,25l halen, handiger and goedkoper!
Ik denk ik vraag het hier aangezien veel mensen hier er waarschijnlijk ervaring mee hebben :P
EDIT:
Nog een klein vraagje: Is een spuit beter dan een cracker? of maakt het niet uit?
#4
Een cracker werkt prima, maar een spuit vind ik persoonlijk een stuk handiger in gebruik. Dat laatste wordt vooral relevant als je in een keer meerdere patronen wilt gebruiken of al half wappie je ballon wilt bijvullen.
Verder moet je met een cracker ook oppassen dat je je handen niet verbrand, aangezien dat ding bevriest door het lachgas.
#5
Inhoud maakt niks uit, de spuitfles is altijd groot genoeg voor een capsule lachgas.
Cracker kan ook prima, je spuit het dan alleen direct in je ballon.
Maakt dus allemaal niet veel uit qua effect/resultaat.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.