Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas spuit vraag!

Lachgas spuit vraag!

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TeJongVoorDitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke, bedankt voor jullie reacties! Ga er waarschijnlijk deze week 1 bestellen :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
en mocht je heel veel patronen gebruiken, koop er dan een met een metalen patroonhouder. Die van plastic kunnen breken en dan kan het patroon als een kogel door de kamer vliegen.
T
TeJongVoorDitLid
01-01-2024, 00:00
#3
HoiHoi,

Ik heb een vraagje: Maakt het uit hoeveel L in een Lachgas spuitbus kan? 1l/0,5l/0,25l. Zoniet dan ga ik er een van 0,25l halen, handiger and goedkoper!

Ik denk ik vraag het hier aangezien veel mensen hier er waarschijnlijk ervaring mee hebben :P

EDIT:

Nog een klein vraagje: Is een spuit beter dan een cracker? of maakt het niet uit?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een cracker werkt prima, maar een spuit vind ik persoonlijk een stuk handiger in gebruik. Dat laatste wordt vooral relevant als je in een keer meerdere patronen wilt gebruiken of al half wappie je ballon wilt bijvullen.

Verder moet je met een cracker ook oppassen dat je je handen niet verbrand, aangezien dat ding bevriest door het lachgas.
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inhoud maakt niks uit, de spuitfles is altijd groot genoeg voor een capsule lachgas.
Cracker kan ook prima, je spuit het dan alleen direct in je ballon.
Maakt dus allemaal niet veel uit qua effect/resultaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."