#1
Hoi allemaal!
Aankomend weekend heb ik een hardstyle feestje en ik twijfel over wat ik zal gebruiken (toch XTC of voor de eerste keer speed?) Adviezen zijn welkom!
Even een stukje achtergrond:
Ik ben ervaren met XTC. Ik ben nu 22 en van mijn 18-21e heb ik regelmatig (eens per 2 maanden) XTC gebruikt. Daarna heb ik ongeveer een jaar niks gebruikt. In april dit jaar heb ik voor het eerst 4fmp gebruikt (WAT EEN GEWELDIG SPUL). Dit heb ik daarna nog 2 keer gebruikt.
September is voor mij een redelijk drukke maand met feestjes: eerst qbase (4fmp) en daarna summerlake (waar ik weer voor het eerst in dik een jaar XTC heb gebruikt). Deze keer XTC is mij toch niet zo goed bevallen. Ik werd aan het eind van de avond heel moe, mijn ogen kon ik nauwelijks open houden en ik kon alleen maar denken wanneer is het feest voorbij, ik wil lekker douchen en slapen. Kortom, nogal zonde van het feest (Ik had in totaal 1 pil op deze hele avond). Ik heb vaker dat ik anders reageer op XTC. De ene keer heb ik superveel energie, de andere keer ben ik moe, weet ik niet of ik nou lekker ga ("voel ik nou iets" / ik ga behoorlijk hard) en het gevoel is niet stabiel. Het love gevoel heb ik so wie so niet echt met XTC, ik voel me alleen blijer dan normaal. Toen ik in april dit jaar voor het eerst 4fmp had gebruikt was ik zo enthousiast, ik dacht dit is echt mijn drug! Ik kreeg megaveel energie en ik voelde me superblij, terwijl ik tegelijkertijd helder bleef. Ook bleven de effecten veel stabieler dan ik bij XTC ervaar. Het allerliefste zou ik aankomend weekend dit ook weer gebruiken, alleen het is op dit moment echt nergens te krijgen.
Nu zit ik er dus aan te denken om speed te proberen voor de eerste keer, of toch misschien weer XTC. Ik blijf eindeloos twijfelen over wat ik nu zal kiezen, ik wil namelijk echt voorkomen dat ik weer moe wordt van de XTC. Ik hoop dat iemand zijn of haar ervaringen kan vertellen met speed. Ook zijn tips tegen vermoeidheid bij XTC welkom!
En ik heb nog een paar andere vragen:
- Ik lees overal dat je van speed niet euforisch wordt, maar wordt je wel iets blijer dan normaal of voel je echt helemaal niks behalve energie?
- Hoe kun je speed het beste doseren? Ik heb nog nooit gesnoven (doet dit echt zo'n zeer of valt dit mee?)
- Ik heb geen tijd meer om mijn speed te laten testen (ik weet dat het daardoor lastig is om dingen te kunnen zeggen over de dosering en normaal gesproken zou ik het zeker laten testen). Ik heb het via een betrouwbare dealer waar ik vaker haal en een kennis van mij heeft het wel eens eerder gebruikt en ging er goed op (al zegt dit natuurlijk weinig). Wel kan ik het nog wassen en drogen, is dit wassen perse noodzakelijk en wat zijn de ervaringen hiermee?
- Als je snuift, hoe weet je dan hoeveel je op je sleutel legt? En hoe vaak moet je bijnemen en wanneer weet je dit?
- Als een schatting, hoeveel speed zou ik nodig hebben voor 8 uur feesten (23-07u) (vrouw, 22, 65kg)?
Heeft iemand met beide drugs ervaring en kan iemand mij de verschillen vertellen in gevoel?
Mijn bericht is een beetje chaotisch met veel vragen haha, maar ik hoop dat jullie deze speed-noob kunnen helpen met het beantwoorden van mijn vragen![:grin:]()
Groetjes!
Aankomend weekend heb ik een hardstyle feestje en ik twijfel over wat ik zal gebruiken (toch XTC of voor de eerste keer speed?) Adviezen zijn welkom!
Even een stukje achtergrond:
Ik ben ervaren met XTC. Ik ben nu 22 en van mijn 18-21e heb ik regelmatig (eens per 2 maanden) XTC gebruikt. Daarna heb ik ongeveer een jaar niks gebruikt. In april dit jaar heb ik voor het eerst 4fmp gebruikt (WAT EEN GEWELDIG SPUL). Dit heb ik daarna nog 2 keer gebruikt.
September is voor mij een redelijk drukke maand met feestjes: eerst qbase (4fmp) en daarna summerlake (waar ik weer voor het eerst in dik een jaar XTC heb gebruikt). Deze keer XTC is mij toch niet zo goed bevallen. Ik werd aan het eind van de avond heel moe, mijn ogen kon ik nauwelijks open houden en ik kon alleen maar denken wanneer is het feest voorbij, ik wil lekker douchen en slapen. Kortom, nogal zonde van het feest (Ik had in totaal 1 pil op deze hele avond). Ik heb vaker dat ik anders reageer op XTC. De ene keer heb ik superveel energie, de andere keer ben ik moe, weet ik niet of ik nou lekker ga ("voel ik nou iets" / ik ga behoorlijk hard) en het gevoel is niet stabiel. Het love gevoel heb ik so wie so niet echt met XTC, ik voel me alleen blijer dan normaal. Toen ik in april dit jaar voor het eerst 4fmp had gebruikt was ik zo enthousiast, ik dacht dit is echt mijn drug! Ik kreeg megaveel energie en ik voelde me superblij, terwijl ik tegelijkertijd helder bleef. Ook bleven de effecten veel stabieler dan ik bij XTC ervaar. Het allerliefste zou ik aankomend weekend dit ook weer gebruiken, alleen het is op dit moment echt nergens te krijgen.
Nu zit ik er dus aan te denken om speed te proberen voor de eerste keer, of toch misschien weer XTC. Ik blijf eindeloos twijfelen over wat ik nu zal kiezen, ik wil namelijk echt voorkomen dat ik weer moe wordt van de XTC. Ik hoop dat iemand zijn of haar ervaringen kan vertellen met speed. Ook zijn tips tegen vermoeidheid bij XTC welkom!
En ik heb nog een paar andere vragen:
- Ik lees overal dat je van speed niet euforisch wordt, maar wordt je wel iets blijer dan normaal of voel je echt helemaal niks behalve energie?
- Hoe kun je speed het beste doseren? Ik heb nog nooit gesnoven (doet dit echt zo'n zeer of valt dit mee?)
- Ik heb geen tijd meer om mijn speed te laten testen (ik weet dat het daardoor lastig is om dingen te kunnen zeggen over de dosering en normaal gesproken zou ik het zeker laten testen). Ik heb het via een betrouwbare dealer waar ik vaker haal en een kennis van mij heeft het wel eens eerder gebruikt en ging er goed op (al zegt dit natuurlijk weinig). Wel kan ik het nog wassen en drogen, is dit wassen perse noodzakelijk en wat zijn de ervaringen hiermee?
- Als je snuift, hoe weet je dan hoeveel je op je sleutel legt? En hoe vaak moet je bijnemen en wanneer weet je dit?
- Als een schatting, hoeveel speed zou ik nodig hebben voor 8 uur feesten (23-07u) (vrouw, 22, 65kg)?
Heeft iemand met beide drugs ervaring en kan iemand mij de verschillen vertellen in gevoel?
Mijn bericht is een beetje chaotisch met veel vragen haha, maar ik hoop dat jullie deze speed-noob kunnen helpen met het beantwoorden van mijn vragen
Groetjes!
