Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heee allemaal! Heeft er iemand ervaring met oranje redbulls en hoe deze zijn met effecten etc? Komend weekend hardbass en ik wilde deze daar doen! Ik heb alleen deze nog nooit geprobeerd en ben wel heel benieuwd naar hoe ze een beetje zijn. Ik heb vaak dat ik soms heel erg moe wordt (green androids de ene keer heel moe, andere keer superveel energie) en soms duurt t echt suuuuperlang voor ie inkickt terwijl ik weinig heb gegeten Kan iemand mij wat meer over zijn of haar ervaring met oranje redbull vertellen? (en de side-effects haha) x"
"heeee iedereen! laatst had ik pillss gedaan thuis met wat vriendinnen en werd ik bij het inkicken ineens misselijk dat ik later over mn nek ging en ook toen hij allang was uitgewerkt heb ik de hele nacht gebarfd. Weet iemand wat je tegen deze missselijkheid kan doen? Want wil liever niet op een festival kotsen haha en normaal gesproken heb ik hier geen last van. Een vriendin van mij heeft het nu ook een paar keer thuis gedaan (en de afgelopen keer meegedaan) maar nog nooit op een festival, en de keren dat zij het thuis deed werd zij heel erg loom en sloom en lag ze alleen maar op de grond. Zou dit denken jullie ook op een festival gebeuren of alleen thuis als zij ook meedoet met snoepen? En wat kan ze hieraan doen? Barfen en sloomheid helpppp haha thankuuu"
"Bedankt iedereen voor de reacties! Even een up to date hoe het op qbase met is gegaan! Geen gekots haha De vriendin over wie ik het had was gelukkig ook niet sloom en stond lekker te stampen. Wel zei ze dat ze met het inkicken even een moe momentje had en ze echt tegen zichzelf had moeten zeggen dat ze wakker moest blijven en later was ze ook weer helemaal happy en wakker en niet sloom gelukkig. Ik heb ook een heerlijke trip gehad. Was wel met een momentje bij Adaro toen we net genomen had en hij begon in te werken dat ik me niet zo lekker voelde en beetje bang en benauwd enzo, dat ik dacht ooo ik heb echt spijt had niet moeten nemen straks voel ik me de hele tijd zo enz, maar toen we uit de bunker gingen naar de buitenlucht en mainstage was dat gevoel helemaal weg! En ik moest wel bijna kotsen toen we zeiknat geregend waren en strak stonden te rillen van de kou, maar ik heb alles binnengehouden en toen ik eenmaal warm en droog stond bij gunz for hire voelde ik me weer helemaal top! Nou dit was het wel zo'n beetje, ben ik ook achteraf blij dat ik alles toen heb binnegehouden ookal had het misschien wel geholpen, maar dan had ik misschien wel de hele nacht weer gebarfd haha. Wat een topavond!"
"Hoi allemaal! Aankomend weekend heb ik een hardstyle feestje en ik twijfel over wat ik zal gebruiken (toch XTC of voor de eerste keer speed?) Adviezen zijn welkom! Even een stukje achtergrond: Ik ben ervaren met XTC. Ik ben nu 22 en van mijn 18-21e heb ik regelmatig (eens per 2 maanden) XTC gebruikt. Daarna heb ik ongeveer een jaar niks gebruikt. In april dit jaar heb ik voor het eerst 4fmp gebruikt (WAT EEN GEWELDIG SPUL). Dit heb ik daarna nog 2 keer gebruikt. September is voor mij een redelijk drukke maand met feestjes: eerst qbase (4fmp) en daarna summerlake (waar ik weer voor het eerst in dik een jaar XTC heb gebruikt). Deze keer XTC is mij toch niet zo goed bevallen. Ik werd aan het eind van de avond heel moe, mijn ogen kon ik nauwelijks open houden en ik kon alleen maar denken wanneer is het feest voorbij, ik wil lekker douchen en slapen. Kortom, nogal zonde van het feest (Ik had in totaal 1 pil op deze hele avond). Ik heb vaker dat ik anders reageer op XTC. De ene keer heb ik superveel energie, de andere keer ben ik moe, weet ik niet of ik nou lekker ga ("voel ik nou iets" / ik ga behoorlijk hard) en het gevoel is niet stabiel. Het love gevoel heb ik so wie so niet echt met XTC, ik voel me alleen blijer dan normaal. Toen ik in april dit jaar voor het eerst 4fmp had gebruikt was ik zo enthousiast, ik dacht dit is echt mijn drug! Ik kreeg megaveel energie en ik voelde me superblij, terwijl ik tegelijkertijd helder bleef. Ook bleven de effecten veel stabieler dan ik bij XTC ervaar. Het allerliefste zou ik aankomend weekend dit ook weer gebruiken, alleen het is op dit moment echt nergens te krijgen. Nu zit ik er dus aan te denken om speed te proberen voor de eerste keer, of toch misschien weer XTC. Ik blijf eindeloos twijfelen over wat ik nu zal kiezen, ik wil namelijk echt voorkomen dat ik weer moe wordt van de XTC. Ik hoop dat iemand zijn of haar ervaringen kan vertellen met speed. Ook zijn tips tegen vermoeidheid bij XTC welkom! En ik heb nog een paar andere vragen: - Ik lees overal dat je van speed niet euforisch wordt, maar wordt je wel iets blijer dan normaal of voel je echt helemaal niks behalve energie? - Hoe kun je speed het beste doseren? Ik heb nog nooit gesnoven (doet dit echt zo'n zeer of valt dit mee?) - Ik heb geen tijd meer om mijn speed te laten testen (ik weet dat het daardoor lastig is om dingen te kunnen zeggen over de dosering en normaal gesproken zou ik het zeker laten testen). Ik heb het via een betrouwbare dealer waar ik vaker haal en een kennis van mij heeft het wel eens eerder gebruikt en ging er goed op (al zegt dit natuurlijk weinig). Wel kan ik het nog wassen en drogen, is dit wassen perse noodzakelijk en wat zijn de ervaringen hiermee? - Als je snuift, hoe weet je dan hoeveel je op je sleutel legt? En hoe vaak moet je bijnemen en wanneer weet je dit? - Als een schatting, hoeveel speed zou ik nodig hebben voor 8 uur feesten (23-07u) (vrouw, 22, 65kg)? Heeft iemand met beide drugs ervaring en kan iemand mij de verschillen vertellen in gevoel? Mijn bericht is een beetje chaotisch met veel vragen haha, maar ik hoop dat jullie deze speed-noob kunnen helpen met het beantwoorden van mijn vragen Groetjes!"
"Bedankt voor de reacties! Een update: Ik ben uiteindelijk toch voor speed gegaan. Ik had geen tijd meer om het te laten testen. De jongen van wie ik het had zei dat hij het zelf wel getest had op 67% en dat het niet versneden was met caffeine (ben benieuwd of deze zuiverheid ook echt zo was, ik heb nog meer dan genoeg over voor het volgende feestje dus ik ga dit nog laten testen aankomende week). Ik had er echt superveel zin en voelde wat gezonde zenuwen door me heen stromen. Toen ik bij het feest binnen was rond 24u ben ik gelijk de WC ingedoken om ermee te gaan beginnen. Ik had verwacht dat het echt enorm zou branden, maar dit viel gelukkig heel erg mee. Binnen 5 minuten voelde ik dat ik me wat anders voelde dan normaal. Ik kreeg de behoefte om meer te praten en kreeg een beetje tintelende gevoelens in mn handen (zeker niet onprettig). Wel had ik verwacht dat ik die "rush" zou krijgen en juist gelijk heel hard zou gaan, wat langzaamaan dan minder zou worden. Maar in tegenstelling, het gevoel begon matig en nam tegen mijn verwachting juist toe in de 2 uur die daarna volgde. De energie die ik had was echt niet normaal, zo fijn!! Niet de moeheid die ik altijd van XTC heb en ook niet het "schommelen" (voel ik nou el iets/ik ga veel te hard). Om half 3 heb ik bijgenomen en vanaf dat moment ging ik eigenlijk heel erg lekker. Ik was helder in mijn hoofd en als er bekende nummers kwamen dan stond ik als een gek te beuken en te springen zo blij. Ik vond het wel jammer dat ik niet dat euforische had. Ik had stiekem gehoopt dat ik dit er toch een beetje bij zou krijgen alleen dit was niet zo, ik voelde me verder (naast de bom aan energie) niet anders dan normaal in mijn hoofd. Om kwart voor 5 was ik in twijfel of ik nog wat zou bijnemen of niet. Ik ging op dat moment nog steeds lekker maar ik was bang dat ik de laatste 2 uur toch een beetje zou inkakken of minder zou voelen (en ik wist van te voren al dat ik na het feest toch niet zou gaan slapen, ook niet proberen ) dus ik dacht ja fack it ik neem nog een klein beetje en dan is het mooi geweest voor vandaag. In die zin snap ik nu ook wel het verraderlijke met het gemak van het bijpakken: branden valt mee, het is zo gepiept en je voelt het gelijk. Is toch heel anders dan met XTC waarbij ik altijd dik een uur moet wachten voordat ik iets voel. Volgend feestje staat over een maand op de planning waarbij ik het nog een keer ga proberen. Wie weet voel ik dan wel iets van euforie.. en misschien ook niet Conclusie: mega enthousiast in ieder geval over de energiebom, dat is echt geweldig!!!"