#1
Lieve forumleden,
Na geruime tijd van alles geprobeerd te hebben op feestjes (xtc, mdma kristallen, amfetamine, cocaïne, ghb, 2c-b, 4-fa/fmp en 3-mmc) ben ik opzoek naar iets nieuws. Ik merk aan mezelf dat ik de feestjes met de bovengenoemde middelen niet meer zo heel leuk vind en vaak na zo'n avond baal dat het toch niet helemaal lekker ging. Tegenwoordig gebruik ik nog eens in de 2 á 3 maanden en zelfs met dat ritme vind ik van alles tegen vallen. Daarom mijn vraag aan jullie; Is er op dit moment een partydrug in opkomst dat ,toch, net iets anders is en waarvan jullie het waard vinden om te proberen. Ik zou het namelijk erg leuk vinden om af en toe nog iets te gebruiken op een feestje, maar niet meer wat ik eerder gedaan heb. Graag hoor ik jullie suggesties!
Groeten van Sjaak!
Na geruime tijd van alles geprobeerd te hebben op feestjes (xtc, mdma kristallen, amfetamine, cocaïne, ghb, 2c-b, 4-fa/fmp en 3-mmc) ben ik opzoek naar iets nieuws. Ik merk aan mezelf dat ik de feestjes met de bovengenoemde middelen niet meer zo heel leuk vind en vaak na zo'n avond baal dat het toch niet helemaal lekker ging. Tegenwoordig gebruik ik nog eens in de 2 á 3 maanden en zelfs met dat ritme vind ik van alles tegen vallen. Daarom mijn vraag aan jullie; Is er op dit moment een partydrug in opkomst dat ,toch, net iets anders is en waarvan jullie het waard vinden om te proberen. Ik zou het namelijk erg leuk vinden om af en toe nog iets te gebruiken op een feestje, maar niet meer wat ik eerder gedaan heb. Graag hoor ik jullie suggesties!
Groeten van Sjaak!