Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloed in shot

Bloed in shot

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
anneliesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik weet het, dat was enkel omdat dat het laatste was wAt we hadden. Maar dit doe ik geen 2de keer. Ik zal idd is horen bij dokterspost. Dankjewel
Raver zei:
Vind het vrij heftig dat je toch de keuze maakt om het doen en dan achteraf gaat nadenken of t gevaarlijk is of niet.

Maar ik zou toch even de dokterspost bellen. Witte bloedcellen van een ander persoon in je bloedbaan krijgen kan gevaarlijk zijn maar ik weet niet bij welke hoeveelheden dat is. Als iemand een bloedtransfusie nodig heeft zijn dat alleen rode bloedcellen, de witte zijn eruit gehaald omdat die met elkaar kunnen gaan reageren.

Succes.
Klik om te vergroten...
a
anneliesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zat een beetje bloed in de naald die in gebruik voor te shotte van mijn vriend omdat die eerst die had gebruikt. Ik heb toen de overschot dat er in bleef bij mij gestoken. Is dit gevaarlijk? Want wij hebbe niet dezelfde bloedgroep. Wel zeker allebei geen ziektes. Normaal doe ik dit niet maar het was het laatste wAt we hadden en alles zat in 1 naald
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je beter even een dokterspost of iets kunt bellen. Dit is een medische vraag en geen echte drugsvraag. Ook omdat het over je gezondheid gaat.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind het vrij heftig dat je toch de keuze maakt om het doen en dan achteraf gaat nadenken of t gevaarlijk is of niet.

Maar ik zou toch even de dokterspost bellen. Witte bloedcellen van een ander persoon in je bloedbaan krijgen kan gevaarlijk zijn maar ik weet niet bij welke hoeveelheden dat is. Als iemand een bloedtransfusie nodig heeft zijn dat alleen rode bloedcellen, de witte zijn eruit gehaald omdat die met elkaar kunnen gaan reageren.

Succes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."