#1
Ja ik weet het, dat was enkel omdat dat het laatste was wAt we hadden. Maar dit doe ik geen 2de keer. Ik zal idd is horen bij dokterspost. Dankjewel
Vind het vrij heftig dat je toch de keuze maakt om het doen en dan achteraf gaat nadenken of t gevaarlijk is of niet.
Maar ik zou toch even de dokterspost bellen. Witte bloedcellen van een ander persoon in je bloedbaan krijgen kan gevaarlijk zijn maar ik weet niet bij welke hoeveelheden dat is. Als iemand een bloedtransfusie nodig heeft zijn dat alleen rode bloedcellen, de witte zijn eruit gehaald omdat die met elkaar kunnen gaan reageren.
Succes.