Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er zat een beetje bloed in de naald die in gebruik voor te shotte van mijn vriend omdat die eerst die had gebruikt. Ik heb toen de overschot dat er in bleef bij mij gestoken. Is dit gevaarlijk? Want wij hebbe niet dezelfde bloedgroep. Wel zeker allebei geen ziektes. Normaal doe ik dit niet maar het was het laatste wAt we hadden en alles zat in 1 naald"
"mijn vriend heeft een shot bruine gezet in zijn lies en zat naast de ader. Toen hij dit door had is hij meteen gestopt maar zijn geslachtdeel is opgezwolle door het citroenzuur en ghij maakt zich zorgen. Iemand dit al meegemaakt??"
"Ja ik weet het, dat was enkel omdat dat het laatste was wAt we hadden. Maar dit doe ik geen 2de keer. Ik zal idd is horen bij dokterspost. Dankjewel Raver zei: Vind het vrij heftig dat je toch de keuze maakt om het doen en dan achteraf gaat nadenken of t gevaarlijk is of niet. Maar ik zou toch even de dokterspost bellen. Witte bloedcellen van een ander persoon in je bloedbaan krijgen kan gevaarlijk zijn maar ik weet niet bij welke hoeveelheden dat is. Als iemand een bloedtransfusie nodig heeft zijn dat alleen rode bloedcellen, de witte zijn eruit gehaald omdat die met elkaar kunnen gaan reageren. Succes. Klik om te vergroten..."