Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit een goed idee?

Is dit een goed idee?

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
weloe zei:
Thanks voor jullie advies en de moeite!

Als ik dit zo allemaal lees dan begrijp ik dat pep een slopende kater met zich meebrengt. Dat had ik nog niet zo door, ook niet verwacht gezien het gemak waarmee iedereen het om mij heen het in zijn neus douwt. Ook al is de suggestie van parfumflesje om mijzelf een psychose in te snuiven interessant, ik denk dat ik de pep dan maar laat staan.

En Bas, als ik het goed begrijp raad jij GHB in combinatie af omdat het zo moeilijk te doseren is? Omdat het op een volle of lege maag helemaal anders kan vallen?

Thanks again allemaal & peace out
Klik om te vergroten...

Ik vind de kater van speed persoonlijk relatief juist wel meevallen. Ik ben normaal erg katergevoelig en na MDMA bracht ik vroeger vaak echt minimaal twee hele dagen in bed door, zo ziek was ik ervan. Speed heeft dat (op enigszins schappelijke dosis) voor mij allemaal veel subtieler. Het heeft in de come down de nodige bijwerkingen, maar allemaal draaglijk. De volgende dag voel je je uiteraard niet bepaald top, maar het is echt niet te vergelijken met de gruwelen van serieuze MDMA-kater-terror. Ik kan de dag nadien normaal m’n leven voortzetten of werken als ik wil en hoef niet als een hoopje ellende in bed te blijven liggen vegeteren. Maar goed, dit is blijkbaar voor iedereen anders. En laten we wel eerlijk zijn, MDMA blijft afgezien van de satankater gewoon wel echt leuker dan speed - vind ik toch - dus als je een keuze moet maken, dan zou ik die laatste eerder schrappen.

Het risico op een psychose valt overigens echt wel mee hoor, dan moet iemand het toch al wel aardig bont hebben gemaakt of een zware persoonlijke gevoeligheid hebben. :wink:

Zelf heb ik geen ervaring met zulke langdurige festivals, ik zou denk ik zoals hierboven aangeraden wordt een beetje in the moment kijken waar je zin in hebt. Pas inderdaad gewoon op dat je jezelf niet teveel uitput en neem ook gewoon de tijd om nuchter te zijn. MDMA en speed zo dicht op elkaar is tricky, kans op een dubbele dip achteraf.

Enjoy! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."