#1
Dat verdampt snel.
Nou is er een huilebalk in de groep die dan met regelmaat klaagt dat het te erg brand in zijn neus, vind zelf dat hij niet moet zeuren en hey gewoon door zijn neus moet proppen zonder te janken.
Ben het met je eens maar het verpest voor hem wek een beetje zijn ervaring met het gebruiken. En wij hebben natuurlijk last van zijn gezeur.Daar zou ik het gewoon bij houden. Niet zeuren en snuiven. Beter als je neus vol versnijdingsmiddel.
Of ga anders bommen. Speed in een vloeitje en inslikken. Werkt wel wat langer.
Heb even de video gekeken. Heb wel eerder hiervan gehoord en weet wel dat mensen het vaker doen. Lijkt me het proberen waard. Lijkt me alleen wel dat ik dan daarna eventjes ga huilen als ik dan van de een of twee gram de helft ofzo ovehoud( maarjah aangezien het er ook weer zuiverder van word en dus hoger amfetamine percentage heeft zou dat het wel goed maken hoop ik). Maar aangezien je de speed dus eerst oost in de aceton voordat je het door de koffiefilter haalt lijkt het me dat er dan waarscheinlijk na het filteren alsnog enigzins wat aceton in de speed blijft zitten. Nou is het ook weer zo dat drugs hoedan ook niet gezond dus moeten we dat sowieso tot een bepaald punt voor lief nemen. Wat ik me dan wel afvraag is blijft er veel van de aceton in achter? En hoe schadelijk kan dat zijn?Anders nog even wassen met aceton, zie de handleiding op dit forum.
Oke bedanktDat verdampt snel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."