Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVersnijdngsmiddel zodat speed niet al te erg brand in de neus

Versnijdngsmiddel zodat speed niet al te erg brand in de neus

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat verdampt snel.
K
Koning schepper

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ben nieuw op hey forum(in de zin dat ik nu pas een account heb aangemaakt lees het forum al wel een langere tijd)

Ik gebruik wel een speed bij feestjes etc. Doe dit dan altijd samen met vrienden van me. Nou is er een huilebalk in de groep die dan met regelmaat klaagt dat het te erg brand in zijn neus, vind zelf dat hij niet moet zeuren en hey gewoon door zijn neus moet proppen zonder te janken. Maar ja hij doet hey wel om er plezier van te hebbe en het is klote dat een iemand de sfeer verpest met zijn gejank.

Nu is mijn vraag wat kunnen we er voor hem het beste door heen versnijden zodat hij niet meer zo zeikt. Heb wel een aantal middelen gezien waar onder andere speed en coke mee word versneden door dealers zoals manitol en lidocaine. Heb hier eventjes naar gekeken maar als je dit dan koopy heb je drekt een hele lading van dat spul en wil daar niet mee zitten plus dat het zonde is van het geld dat ik zoveel van dat spul koop terwijl ik dat dan maar eens in de maand ofzo een klein beetje nodig van heb aangezien dit gewoon voor het eigen gebruik van mijn maat bedoeld is en niet voor verkoop doeleinde.

Dus mijn vraag is wat kan ik het beste gebruike om er door te versnijden het liefst iets dat een ieder sowieso al in huis heeft of iets wat je in de winkel zo haalt wat ook gewoon uiteindelijk normaal kan gebruiken waar het ook voor bedoeld is. En hoeveel zou ik dan door 1 grammetje speed moeten versnijden?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
D.P. zei:
Nou is er een huilebalk in de groep die dan met regelmaat klaagt dat het te erg brand in zijn neus, vind zelf dat hij niet moet zeuren en hey gewoon door zijn neus moet proppen zonder te janken.
Klik om te vergroten...

Daar zou ik het gewoon bij houden. Niet zeuren en snuiven. Beter als je neus vol versnijdingsmiddel.

Of ga anders bommen. Speed in een vloeitje en inslikken. Werkt wel wat langer.
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#4
P.S. de reden dat ik het dan wil versnijdne is omdat we er vrijwel zeker van zijn dat hey komt door dat het heel puur spul is. Hebben het een keer laten testen en was toen iets van 67% amfetamine. Lekker sterk spul dus ben er zelf harstikke blij mee dat het zo puur is. Maarja meneer huilebalk dus niet:expressionless:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Anders nog even wassen met aceton, zie de handleiding op dit forum.
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Daar zou ik het gewoon bij houden. Niet zeuren en snuiven. Beter als je neus vol versnijdingsmiddel.

Of ga anders bommen. Speed in een vloeitje en inslikken. Werkt wel wat langer.
Klik om te vergroten...
Ben het met je eens maar het verpest voor hem wek een beetje zijn ervaring met het gebruiken. En wij hebben natuurlijk last van zijn gezeur.
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke zal even de handleiding bekeiken.
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
Anders nog even wassen met aceton, zie de handleiding op dit forum.
Klik om te vergroten...
Heb even de video gekeken. Heb wel eerder hiervan gehoord en weet wel dat mensen het vaker doen. Lijkt me het proberen waard. Lijkt me alleen wel dat ik dan daarna eventjes ga huilen als ik dan van de een of twee gram de helft ofzo ovehoud( maarjah aangezien het er ook weer zuiverder van word en dus hoger amfetamine percentage heeft zou dat het wel goed maken hoop ik). Maar aangezien je de speed dus eerst oost in de aceton voordat je het door de koffiefilter haalt lijkt het me dat er dan waarscheinlijk na het filteren alsnog enigzins wat aceton in de speed blijft zitten. Nou is het ook weer zo dat drugs hoedan ook niet gezond dus moeten we dat sowieso tot een bepaald punt voor lief nemen. Wat ik me dan wel afvraag is blijft er veel van de aceton in achter? En hoe schadelijk kan dat zijn?
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Albedo zei:
Dat verdampt snel.
Klik om te vergroten...
Oke bedankt:thumbsup1:
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal dan even de speed die we voor morgen hebben wassen en eens even kijken wat het resultaat is. Bedankt voor de info en tips:grinning:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed brand nou eenmaal in je neus anders kun je een neuspray fabriceren.
'Nou is er een huilebalk in de groep' jaja stiekemerd.
Of je laat de persoon in kwestie het fenomeen bommen kennen.
Of pluggen..
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."