Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk trip middel recreatief.

Welk trip middel recreatief.

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoihoi! Ik heb al redelijk wat ervaring met trip middelen, en nee niet zoals sommige van jullie, die doorgewinterd en ouder zijn :wink:.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd zijn: LSD, Truffels, 2C-B, LSA, 3-MeO-PCP, ketamine, wiet etc etc.

Nu lees ik heel vaak op bijvoorbeeld psychonautwiki: “dit is de recreatieve versie van dit en dat en zus enzo” maar hoe zit het nou met elk trip middel en de mentale lastigheden. Persoonlijk heb ik gemerkt dat (in gelijkwaardige) settings 2C-B beter te sturen is dan truffels en LSD, maar dat dissosiatives weer makkelijker zijn dan 2C-B..

Welk trip middel zouden jullie nou echt aanraden aan iemand die graag niet geconfronteerd wil worden met zijn diepste mentale shit? Waarom dit middel en wat is het verschil.

Ik kan zelf echt niet wachten om 4-HO-MET te proberen, want dit zou de makkelijkere en energieke versie van truffels moeten zijn, het beste middel wat er is (naar mijn mening, sorry LSD fans)..

Ik heb ook gehoord dat 2C-I nog minder mentaal is etc..

Wat is de allermakkelijkste? Ik heb het ook over onbekende middelen (bijvoorbeeld de amfetamine tripmiddelen).

Groetjes.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gek genoeg vind ik DMT het makkelijkst, maar tegelijkertijd ook weer het heftigst uiteraard. Als je eenmaal het contact met de werkelijkheid kwijt raakt heb je eigenlijk helemaal geen tijd (of mogelijkheid) om ergens aan te denken meer. Je gaat gewoon.

4-HO-MET ga ik binnenkort ook proberen, maar met name omdat ik de visuals van psilocybine 10x mooier vind dan de visuals van LSD.

Buiten dat denk ik dat een klein gevechtje met psychedelica er nou eenmaal bijhoort.. het heeft zo zijn charmes ook, toch? :wink: Ik vind het juist te gek dat ik na een soort mentale war ineens in het Walhalla terecht kom, alsof ik een beloning krijg voor mijn verwerking. Alsof je een kind bent die een lolly krijgt na de controle bij de huisarts. Juist dat leerzame is wel iets wat ik persoonlijk heel kenmerkend vind, en ik heb psychedelica ook nooit als kinderspel gezien. Het is meer als therapie.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goede vraag! Dit probeer ik ook al een tijdje uit te vogelen.
Ik zelf vind trouwens keta niet makkelijker dan 2c-b.
2c-b is wel 1 van de makkelijkste denk ik. Op MDMA na dan maar dat is niet echt een psychedelica natuurlijk maar dat is keta ook niet echt.

Voor nu vind ik van makkelijk naar wat moeilijker:
MDMA (vaak gehad), 2c-b(vaak gehad), keta(vaak gehad), lsd(2x), 4-aco-dmt(vaak gehad) en dan psilo's(heeel vaak gehad).

4-ho-met en 4-aco-met schijnen weer iets makkelijker te zijn dan 4-aco-dmt en misschien wel makkelijker dan lsd.
Ik heb nu ook al-lad wat ik binnenkort ga proberen en deze zou dan weer de makkelijke versie van lsd zijn.

Het ligt natuurlijk ook erg veel aan de setting en sitting en wat Rupsje al zei.. voor een echte goede ervaring hoort zo'n klein of groot gevecht er nou eenmaal bij natuurlijk. Vaak maakt dat de ervaring na dat gevecht des te mooier!

Ik geen Amphetamines dat trip effecten geeft eigenlijk :thinking:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DOC is een amfetamine en een echte tripper.

Iets leuks voor als je echt de tijd hebt want werkt nog veel langer dan LSD. Maar lijkt me nou niet iets voor @Stonologie want DOC is dus wel met mindfuck.

Ik zou het op 4ho-met houden, lekker visueel terwijl je toch een stuk helderder bent dan met LSD en Psilocybine.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rupsje zei:
Gek genoeg vind ik DMT het makkelijkst, maar tegelijkertijd ook weer het heftigst uiteraard. Als je eenmaal het contact met de werkelijkheid kwijt raakt heb je eigenlijk helemaal geen tijd (of mogelijkheid) om ergens aan te denken meer. Je gaat gewoon.

4-HO-MET ga ik binnenkort ook proberen, maar met name omdat ik de visuals van psilocybine 10x mooier vind dan de visuals van LSD.

Buiten dat denk ik dat een klein gevechtje met psychedelica er nou eenmaal bijhoort.. het heeft zo zijn charmes ook, toch? :wink: Ik vind het juist te gek dat ik na een soort mentale war ineens in het Walhalla terecht kom, alsof ik een beloning krijg voor mijn verwerking. Alsof je een kind bent die een lolly krijgt na de controle bij de huisarts. Juist dat leerzame is wel iets wat ik persoonlijk heel kenmerkend vind, en ik heb psychedelica ook nooit als kinderspel gezien. Het is meer als therapie.
Klik om te vergroten...
Ik vind de therapie echt prachtig, absoluut! Alleen veel mensen willen het wel een keer meemaken maar kunnen dit mentaal niet heftig aan. Ook ik zou het af en toe met bepaalde gelegenheden ook wel wat minder willen hebben, maar op andere momenten zijn de mindfucks waarvoor ik het doe. Ben ook heel benieuwd naar DMT al een tijdje, maar voor mij echt onmogelijk te vinden.. heb wel 5-MeO-DMT en bufofenine liggen, raad je dat uberhaupt aan (laat staan voor de eerste keer).

Ik heb een hele goede vriend die bad is gegaan toen we truffels deden, en dus hij heeft nu een angst naar het mentale gedeelte, maar wil het wel nog een keertje wat minder heftig proberen. Vandaar dit postje.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
DOC is een amfetamine en een echte tripper.

Iets leuks voor als je echt de tijd hebt want werkt nog veel langer dan LSD. Maar lijkt me nou niet iets voor @Stonologie want DOC is dus wel met mindfuck.

Ik zou het op 4ho-met houden, lekker visueel terwijl je toch een stuk helderder bent dan met LSD en Psilocybine.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen problemen met de mindfuck!!! Sterker nog ik kan er erg van genieten en veel van leren:). Alleen niet elke situatie kan je zo’n middel nemen en ik dacht voor de mensen die het wel willen ervaren, maar niet zo extreem. Ik heb DOC, DOM etc al een tijdje op mijn lijstje staan, maar heb bijna nooit de gelegenheid het te doen..

4-HO-MET gaat niet lang meer duren:grin:.. is het 1 op 1 visueel gezien met truffels? Las ergens dat het “iets synthetischer” was..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Goede vraag! Dit probeer ik ook al een tijdje uit te vogelen.
Ik zelf vind trouwens keta niet makkelijker dan 2c-b.
2c-b is wel 1 van de makkelijkste denk ik. Op MDMA na dan maar dat is niet echt een psychedelica natuurlijk maar dat is keta ook niet echt.

Voor nu vind ik van makkelijk naar wat moeilijker:
MDMA (vaak gehad), 2c-b(vaak gehad), keta(vaak gehad), lsd(2x), 4-aco-dmt(vaak gehad) en dan psilo's(heeel vaak gehad).

4-ho-met en 4-aco-met schijnen weer iets makkelijker te zijn dan 4-aco-dmt en misschien wel makkelijker dan lsd.
Ik heb nu ook al-lad wat ik binnenkort ga proberen en deze zou dan weer de makkelijke versie van lsd zijn.

Het ligt natuurlijk ook erg veel aan de setting en sitting en wat Rupsje al zei.. voor een echte goede ervaring hoort zo'n klein of groot gevecht er nou eenmaal bij natuurlijk. Vaak maakt dat de ervaring na dat gevecht des te mooier!

Ik geen Amphetamines dat trip effecten geeft eigenlijk :thinking:
Klik om te vergroten...
DOM, DOC, DOEM etc zijn allemaal amfetamines met toch het hele spectrum geloof ik. Nog niet kunnen proberen.

4-HO-MET blijft mijn volgende denk ik:P
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vond de visuals van 4ho-met behoorlijk overeenkomen met die van truffels. Versterkte kleuren, patronen, closed eye visuals, alleen minder die golfbeweging die zo kenmerkend is voor psilo.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Ik vond de visuals van 4ho-met behoorlijk overeenkomen met die van truffels. Versterkte kleuren, patronen, closed eye visuals, alleen minder die golfbeweging die zo kenmerkend is voor psilo.
Klik om te vergroten...
Hmm wat ik wel grappig vond is dat de visuals bij mij inderdaad heel erg in golfen komen, maar na 2/3 uur opeens dood stil komen te staan. Ik kan me nog herinneren dat ik de heletijd dacht: "Ja die boom staat daar goed, die hoort daar" dat soort dingen zei ik over alles. Ik was versmolten met de wereld van euforie. Mij gaat het vooral om de "soort" visuals. Vind LSD behoorlijk light, en daarom een stuk minder mooi.

Ga maandag wat 4-HO-MET halen, weet bij god niet welke dosis ik moet beginnen tho..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."