Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijzondere ervaring waar ik toelichting op nodig heb

Bijzondere ervaring waar ik toelichting op nodig heb

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
satsLid
01-01-2024, 00:00
Beste mensen van dit forum,

Ik ben nieuw op dit forum en had een vraagje,
Ik gebruik dagelijks wiet en op z'n tijd xtc, nou had ik afgelopen weekend 4 dagen achter elkaar 3m en coke gesnoven zonder te slapen en te eten. Dit viel zwaar en de afgelopen week ben ik er flink ziek van geweest, richting het weekend voelde ik me al stukken beter en ben ik flink stoned geworden van hasj. Ik sliep die nacht samen met m'n vriendin en ik schijn midden in de nacht wakker te zijn geworden, grijpend naar m'n hart terwijl ik flink aan het zweten was en schreeuwde ik heel angstig naar m'n vriendin om 3m, dat ik het nú nodig had.

Ik heb hier zelf geen verklaring voor, maar wil graag weten wat er met me gebeurde. Zijn dit afkickverschijnselen of heeft het misschien toch met de hasj te maken?

Alvast bedankt,
Sats
S
SkittlesAndMeLid
Het is een duidelijk signaal dat je misschien iets rustiger aan moet doen. Dagelijks wiet, regelmatig XTC en 4 dagen 3MMC en coke zonder te eten is een recept voor extreme narigheid...

Zorg iets beter voor jezelf, dan komen dit soort momenten niet voor en dan heb je ook meer plezier van de drugs die je neemt :)
8
8️⃣6️⃣Lid
Bingen is bad, mkay!
Z
ZERO-Lid
Misschien zou het iets te maken kunnen hebben met de zieke hoeveelheden drugs je gebruikt hebt, maar het is maar een idee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."