Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpgelicht door twee webshops

Opgelicht door twee webshops

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
Stoffen die verboden zijn(geworden) op clearnet toch aanbieden is een rode vlag. Al gebruiken winkels creatieve benamingen zoals "ethylfenidaat plus" terwijl het propylfenidaat is.
S
SlockLid
Hoi, ben hier nieuw. Ik ben noodgedwongen een serieuze fentanyl-gebruiker, op doktersrecept. Daarnaast bestel ik regelmatig online aanvullende medicijnen. Nu ben ik door twee webshops opgelicht: wel betaald, geen levering. En nu vroeg ik me af of er zoiets als een lijst met betrouwbare webshop bestaat? Ik weet niet of ik mijn vraag in het juiste topic stel of deze vraag is toegestaan.

In ieder geval al bedankt voor eventuele antwoorden!
R
RosieLid
Er zullen vast betrouwbare shops bestaan. Maar zoals je al deed vermoeden is het niet toegestaan dat daar antwoord op gegeven wordt.

Vervelend dat je geen spul hebt ontvangen.
g
gomegaLid
Aangezien fentanyl zowat overal verboden is kun je ervanuit gaan dat webshops op het clearnet die zeggen dit te verkopen, scams zijn. Als je dit online wilt kopen dan kun je dat het beste via het darknet doen denk ik.

Echter, aangezien je het in principe toch al op recept krijgt, kun je zoals De dunne ook al zei, het 't beste gewoon met je huisarts bespreken lijkt me.
A
ATGCLid
Trek clearnet sites altijd met trustpilot.com na. Geen of sterk wisselende recensies = niet bestellen.
D
De DunneLid
Praat eens met je arts. Fentanyl is niet voldoende voor je waar door je zelf ook nog gaat dokteren met online medicatie en dat is niet verstandig. Overleg met je arts en wees 100% eerlijk. Dan kun je de juiste hulp krijgen.
D
DuderinoLid
Ben ook al een paar keer opgelicht geweest met het bestellen van fentanyl online via het clearweb. Tprobleem is ik wil dat dan via darkweb bestellen maar weet niet goed hoe ik daarop moet terecht komen.
Je moet daar precies voor hebben gestudeerd om op het darkweb te komen..
P
PortobelloLid
Niemand biedt fentanyl aan op clearweb. Geldt voor alle gecontroleerde substanties.

Optie 1 is dat je niks krijgt, optie 2 is dat je troep krijgt waarvan je niet weet wat het is.

Fentanyl is zo sterk dat ikzelf het alleen zou vertrouwen van iemand die het op recept heeft gekregen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."