#1
Dag dames en heren van het goede leven,
Onlangs heeft een kennis van mij de diagnose 'Ziekte van Crohn' gekregen. Daarvoor gebruikte ze regelmatig MDMA, Cocaïne, Amfetamine, 2C-B en ketamine. Voor de ziekte van Crohn heeft ze medicatie gekregen, namelijk; prednison/prednisolon en azathioprine. Omdat zij toch wel graag af en toe nog iets wil gebruiken vraagt ze zich af of het, in combinatie met de genoemde medicatie, mogelijk is om nog gebruik te maken van de middelen en welk effect het zou hebben op haar lichaam. We hebben beide al het een en ander gegoogled, echter heb ik nergens een goed en duidelijk antwoord weten te vinden. Ik hoop dat iemand hier misschien zelf ervaring heeft met de genoemde medicatie en/of weet hoe middelen reageren met de medicatie.
Mijn dank is groot,
Sjaak.
Onlangs heeft een kennis van mij de diagnose 'Ziekte van Crohn' gekregen. Daarvoor gebruikte ze regelmatig MDMA, Cocaïne, Amfetamine, 2C-B en ketamine. Voor de ziekte van Crohn heeft ze medicatie gekregen, namelijk; prednison/prednisolon en azathioprine. Omdat zij toch wel graag af en toe nog iets wil gebruiken vraagt ze zich af of het, in combinatie met de genoemde medicatie, mogelijk is om nog gebruik te maken van de middelen en welk effect het zou hebben op haar lichaam. We hebben beide al het een en ander gegoogled, echter heb ik nergens een goed en duidelijk antwoord weten te vinden. Ik hoop dat iemand hier misschien zelf ervaring heeft met de genoemde medicatie en/of weet hoe middelen reageren met de medicatie.
Mijn dank is groot,
Sjaak.