#1
thee roken daar krijg je toch gaten van in je longen of is dat een fabel
Eejj menseuuuh ik wil thee roken (1 keertje gwn) zou k het doen of ni?????
Lees: Ik ben gewoon te lui om alles door te lezen.lolzornated zei:De meeste leden weten dat er al een aantal topics zijn over het roken van thee, maar wat mij betreft zijn deze erg onduidelijk.

Nick de Neger zei:Lees: Ik ben gewoon te lui om alles door te lezen.lolzornated zei:De meeste leden weten dat er al een aantal topics zijn over het roken van thee, maar wat mij betreft zijn deze erg onduidelijk.
) en het had helemaal géén effect
Niet als jij steeds je onzin hier post.Nick de Neger zei:En jij denkt dat deze topic 'duidelijk' blijft?![]()
Argulas zei:Wel, eigenlijk ben ik ENORM dom geweest.. Eigenlijk rook je die kruiden niet maar zet je er thee van. Voor ik eraan begon was ik redelijk gespannen enzo, de zin in een sigaret, je kent dat gevoel wel. Na het roken (heb nog een kwart over gelaten, had genoeg) voelde ik me wel terug volledig ontspannen. Totaal géén zin meer om iets te roken en dergelijk. Ik veronderstel dat dit door de Valeriaan komt. Valeriaan werkt namelijk als ontspannend en wordt gebruikt (in thee) om van rookverslaving en alcoholverslaving af te komen. Ja, ik weet het, ...
![]()
Sint-janskruid helpt tegen depressie (na langdurig gebruik) en helpt het levensgeluk op pijl te houden. Maar hier heb ik niet echt iets van gevoeld, dit smaakte thans wel lekker. De valeriaan stonk verschrikkelijkhéél zurig, wijnachtig.
Ik raad het dus af om te roken, maar wel aan om thee van te zetten.
Zeker de valeriaan.
raizeredge zei:thee roken daar krijg je toch gaten van in je longen of is dat een fabel
)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."