#1
Hoi, ik lees al een hele tijd mee op dit forum maar na deze gebeurtenis toch maar een account aangemaakt omdat jullie hier misschien ervaring mee hebben!
Dit is niet de eerste keer dat ik speed gesnoven heb, ik ben ervaren met het gebruiken van speed
Goed hier het verhaal:
2 weken geleden ik een snuif avondje met vrienden, we zijn met z’n allen aan de speed gegaan en de avond thuis verliep prima. Ik heb 3 keer uit de bullet gesnoven (een soort kogel die de lijnen voor je doseert) en daarna voelde ik me heerlijk, lekker euforisch en ik praatte lekker met iedereen weg. Na een uurtje of 3 besloten we om naar de stad te gaan. In de stad heb ik rond 2 uur nog 2 sleutelpuntjes erbij genomen. Ook daarna voelde ik me nog heerlijk en ging ik lekker, lekker gedanst en veel gepraat.
Rond ongeveer half 4 begon ik me niet zo lekker te voelen, ik had ineens het gevoel alsof ik heel erg leip was en het was absoluut niet chill. Het voelde alsof ik veelte veel pillen naar binnen had gewerkt. We zijn toen even naar buiten gegaan en vanaf toen is het ook snel bergafwaarts gegaan. Ik begon als een otter te zweten, mijn ogen rolden steeds naar boven, ik viel weg en ik trilde heel erg . Ik moest onwijs veel overgeven, zoveel dat mijn hele lichaam er pijn van deed. Ook was ik heel erg bang en was ik echt een beetje in paniek omdat ik dit echt niet kende. Ik voelde me ineens heel dronken maar ook heel leip. Als ik vooruit keek draaide de wereld 180 waardoor ik nog meer misselijk werd
Opgegeven moment ben ik door een vriendin naar huis gebracht en is zij bij mij gebleven tot ik weer oké was.
Er waren momenten dat ik weg viel, maar ik was ook zo weer bij, ik bleef wel aanspreekbaar.
Er zijn geen momenten geweest dat ik echt compleet out was, want ik was na 5 seconden er weer ‘bij’ en kon ik ook wel weer praten tegen mijn vriendin.
Het overgeven heeft wel 3/4u aangehouden, ik had opgegeven moment echt het gevoel dat ik mijn maag er uit kotste.
De volgende dag had ik nergens last van, geen kater, geen hoofdpijn, misselijkheid was weg, alleen als ik snel op stond nog een ‘vaag’ gevoel. Ik had alleen last van mijn hele lichaam door het overgeven.
nu is mijn vraag, was dit ghb? Alchohol kan het niet zijn, ik drink geen alcohol als ik speed gebruik, of was dit de speed die onwijs slecht viel?
Deze speed heb ik vaker gehad (dit zakje wat in de bullet zat had ik al eerder van gesnoven) dus het lijkt me haast sterk dat dit door de pep komt.
Als ik het echt wou weten had ik inderdaad naar het ziekenhuis moeten gaan, maar ik was nog zo beduusd door deze ervaring dat ik daar echt niet aan gedacht heb..
Ik ben benieuwd of jullie dit eerder hebben gehoord, of een soort gelijke ervaring.
Ik hoor het graag!
Dit is niet de eerste keer dat ik speed gesnoven heb, ik ben ervaren met het gebruiken van speed
Goed hier het verhaal:
2 weken geleden ik een snuif avondje met vrienden, we zijn met z’n allen aan de speed gegaan en de avond thuis verliep prima. Ik heb 3 keer uit de bullet gesnoven (een soort kogel die de lijnen voor je doseert) en daarna voelde ik me heerlijk, lekker euforisch en ik praatte lekker met iedereen weg. Na een uurtje of 3 besloten we om naar de stad te gaan. In de stad heb ik rond 2 uur nog 2 sleutelpuntjes erbij genomen. Ook daarna voelde ik me nog heerlijk en ging ik lekker, lekker gedanst en veel gepraat.
Rond ongeveer half 4 begon ik me niet zo lekker te voelen, ik had ineens het gevoel alsof ik heel erg leip was en het was absoluut niet chill. Het voelde alsof ik veelte veel pillen naar binnen had gewerkt. We zijn toen even naar buiten gegaan en vanaf toen is het ook snel bergafwaarts gegaan. Ik begon als een otter te zweten, mijn ogen rolden steeds naar boven, ik viel weg en ik trilde heel erg . Ik moest onwijs veel overgeven, zoveel dat mijn hele lichaam er pijn van deed. Ook was ik heel erg bang en was ik echt een beetje in paniek omdat ik dit echt niet kende. Ik voelde me ineens heel dronken maar ook heel leip. Als ik vooruit keek draaide de wereld 180 waardoor ik nog meer misselijk werd
Opgegeven moment ben ik door een vriendin naar huis gebracht en is zij bij mij gebleven tot ik weer oké was.
Er waren momenten dat ik weg viel, maar ik was ook zo weer bij, ik bleef wel aanspreekbaar.
Er zijn geen momenten geweest dat ik echt compleet out was, want ik was na 5 seconden er weer ‘bij’ en kon ik ook wel weer praten tegen mijn vriendin.
Het overgeven heeft wel 3/4u aangehouden, ik had opgegeven moment echt het gevoel dat ik mijn maag er uit kotste.
De volgende dag had ik nergens last van, geen kater, geen hoofdpijn, misselijkheid was weg, alleen als ik snel op stond nog een ‘vaag’ gevoel. Ik had alleen last van mijn hele lichaam door het overgeven.
nu is mijn vraag, was dit ghb? Alchohol kan het niet zijn, ik drink geen alcohol als ik speed gebruik, of was dit de speed die onwijs slecht viel?
Deze speed heb ik vaker gehad (dit zakje wat in de bullet zat had ik al eerder van gesnoven) dus het lijkt me haast sterk dat dit door de pep komt.
Als ik het echt wou weten had ik inderdaad naar het ziekenhuis moeten gaan, maar ik was nog zo beduusd door deze ervaring dat ik daar echt niet aan gedacht heb..
Ik ben benieuwd of jullie dit eerder hebben gehoord, of een soort gelijke ervaring.
Ik hoor het graag!