Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB combi

2CB combi

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey vriendjes en vriendinnetjes van het drugsforum. Ik ga vanavond lekker dansen bij liquicity meteen maat van mij. Hij heeft 2CB. We willen allebei ongeveer 12 mg doen. Nu zit ik op het moment aan de paroxetine, en gebruik ik mirtazipine om te slapen. Mijn dosis paroxetine is 16 mg en die van mirtazipine is 5 miligram. De eerste is relatief laag en die laatste is erg laag.

Ik weet dat drugs en psychiatrische issues geen goede combi zijn. Jullie mogen mij hier nogmaals op wijzen als jullie dat fijn vinden. Maar mijn voornaamste vraag is, hoe onverstandig is die combi, puur farmacologisch gezien. En heeft iemand hier weleens 2CB met antidepressiva gecombineerd. Zo ja, hoe was dat? Meer/minder gevoelig, kut ervaring of leuk?

Ik weet dat er een groot onderwerp is geschreven over antidepressiva in combi's, maar ik wilde graag vragen naar jullie persoonlijke ervaringen en inzichten.

Fiets
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De paroxetine als zijnde heropnameremmer van serotonine zal het effect van de 2C-B hoogstwaarschijnlijk doen dempen/afvlakken. Hoe de mirtazapine zal interacteren met de 2C-B durf ik niet met zekerheid te zeggen, al vermoed ik eveneens een vermindering van het effect van 2C-B. Mirtazapine is onder meer een 5-HT-2A receptor antagonist, daar 2C-B evenals vrijwel alle andere psychedelica (de serotonerge psychedelica) 5-HT-2A agonisten zijn. Farmacologisch lijkt mirtazapine dus direct tegengesteld te zijn aan (serotonerge) psychedelica.

Over de veiligheid van de combinatie paroxetine + mirtazapine + 2C-B durf ik geen harde uitspraken te doen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zelf zit ook op een 7.5<mg dosis mirtazapine en heb nog nooit een minder sterk effect ervaren.
Heb zelf ook citalopram gehad en 2cb was een van de weinige psychedelica die werkte.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kon met gemak 5g paddos pakken on de citalopram en niet echt trippen maar 30mg 2cb en ik was weg.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Kon met gemak 5g paddos pakken on de citalopram en niet echt trippen maar 30mg 2cb en ik was weg.
Klik om te vergroten...

Dit lijkt me de meest realistische dag wat het zal worden inderdaad . Gezien de meds setting en alle info.
Netjes verwoord @benzzzy ;


Geniet ervan!
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey! Ik wil even terugrapporteren. Mn maat had toch twijfels over de 2CB, aangezien hij mijn voorgeschiedenis goed kent. Daarin kon ik hem alleen maar gelijk geven en dus hebben we het op alcohol gedaan. Super gave avond gehad. Het was wel iets minder liquid dan ik verwachtte, wat ik op zich chil vond want ik hou wel van stevige muziek, maar ik was toch wel blij dat ik er geen 2cb in had zitten. Helaas kakte we zonder drugzzz wel in rond een uur of kwart voor vier. Merk ik toch dat ik ouder word. Vroeger ging ik op alcohol altijd gewoon tot het eind door en dan kon ik nog wel ff. Aan de andere kant was dit de eerste keer dat ik uit ging in zes jaar, en heb ik net een griep gehad. En ik stond wel heel erg hard te dansen. Nu weet ik weer waarom ik zoveel van drum n bass hield! Altijd zo´n vreemde ervaring. Ik ben altijd er gecontroleerd en verlegen en val eigenlijk nooit op, behalve op de dansvloer, dan ga ik altijd het hardst! Dat voelt soms echt goed. Anyways, qua drugs een beetje een anticlimax, maar mooie avond gehad en nu weer veilig thuis in Utrecht. Bedankt voor het advies.

Fiets

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."