Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeluid irritaties bij muziek

Geluid irritaties bij muziek

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Ssd_x93Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Op dit moment gebruik ik ritalin en hierdoor ben ik lang wakker.. ik woon in een woongroep waar ook andere jongeren wonen op dezelfde verdieping.. Dus als iemand mijn muziek hoort kan dat erg vervelend zijn.. daarom als iemand zijn deur opent of over de gang loopt doe ik altijd mijn muziek even uit.. op deze geluiden ben ik erg alert.. maar juist als ik de muziek aan zet lijk ik erg veel geluiden te horen die er niet zijn... ik word er helemaal gek van... ik heb buiten de hoge dosering ritalin om niks gebruikt.. weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?


Gr ssd_x93
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Minder ritalin doen ez
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Krijg je de ritalin voorgeschreven en neem je niet meer als je mag?
Bespreek het dan met iemand in je woongroep. De leiding.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Minder tot geen Ritalin nemen en eerder op de dag stoppen zodat je kan slapen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dit is medicinaal gebruik of recreatief?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook dezelfde vragen als de mensen boven me. Als je het van een arts krijgt zou ik het daar mee bespreken, want dan is de dosis te hoog denk ik. Als je het recreatief gebruikt zou ik sowieso dus minder nemen en minder laat en deze dingen met een begeleider bespreken. Ik gebruik geen Ritalin, maar heb dit wel als ik al een paar dagen flink aan de speed zit. Dan hoor ik ook allemaal dingen die er niet zijn, denk ik dat de muziek nog aanstaat terwijl dat niet zo is etc. Dus het komt op mij iig over alsof je er teveel van gebruikt en daardoor hallucineert.
S
Ssd_x93Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dankjullie voor de reacties het is voor recreatief gebruik maar heb het besproken met iemand die er meer verstand van heeft en die zei me vooral meer rust tussen de innames in te nemen zodat je niet te erg erin blijft hangen dus dit gaat nu goed en heb er nu geen last van.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je neemt waarschijnlijk teveel en gaat waarschijnlijk te lang door.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je bent natuurlijk gewoon aan de amfetamine lange tijden. Ik kan daar helemaal niet tegen. Na 3 keer bijnemen gaat mijn hele lichaam trillen bij speed.
Hoor ook de hele tijd dingen die er niet zijn.
Zelfs zware hallucinaties gehad laatste keer.
Als je nu al zo een bijwerking ervaart zou ik er mee stoppen als recreatief gebruik.
Amfetamine fockt meer met je hoofd dan je denkt..
S
Ssd_x93Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Okee... Bedankt voor deze informatie ik was hier wel bekend mee maar wist niet dat het echt zo heftig was.. momenteel heb ik er geen last meer van dus het gaat nu goed ik gebruik nu niet meer meerdere dagen achter elkaar en Let goed op me dosis. Het te lang doorgaan kan ik niet stoppen het zijn medikinet tabletten (ook ADHD gericht maar dan stuk zwaarder :wink: ) van elk 60 mg deze werken 4 tot 6 uur en als je er zoals mij dan 2 tot 4 neemt dan heeft het een goede weg van speed tot zelfs een beetje trippy effecten.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vond MPH altijd heel erg jittery.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."