Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Op dit moment gebruik ik ritalin en hierdoor ben ik lang wakker.. ik woon in een woongroep waar ook andere jongeren wonen op dezelfde verdieping.. Dus als iemand mijn muziek hoort kan dat erg vervelend zijn.. daarom als iemand zijn deur opent of over de gang loopt doe ik altijd mijn muziek even uit.. op deze geluiden ben ik erg alert.. maar juist als ik de muziek aan zet lijk ik erg veel geluiden te horen die er niet zijn... ik word er helemaal gek van... ik heb buiten de hoge dosering ritalin om niks gebruikt.. weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Gr ssd_x93"
"Dankjullie voor de reacties het is voor recreatief gebruik maar heb het besproken met iemand die er meer verstand van heeft en die zei me vooral meer rust tussen de innames in te nemen zodat je niet te erg erin blijft hangen dus dit gaat nu goed en heb er nu geen last van."
"Okee... Bedankt voor deze informatie ik was hier wel bekend mee maar wist niet dat het echt zo heftig was.. momenteel heb ik er geen last meer van dus het gaat nu goed ik gebruik nu niet meer meerdere dagen achter elkaar en Let goed op me dosis. Het te lang doorgaan kan ik niet stoppen het zijn medikinet tabletten (ook ADHD gericht maar dan stuk zwaarder ) van elk 60 mg deze werken 4 tot 6 uur en als je er zoals mij dan 2 tot 4 neemt dan heeft het een goede weg van speed tot zelfs een beetje trippy effecten."
"Goedenacht. Elke keer dat ik in een xtc/mdma of een medikinet trip zit krijg ik enorme mondtrekjes. Denk hierbij aan kaken strak op elkaar veel slikken hele tijd bijten op tong op wang en ook klappertanden en knarsetanden komt wel eens voor. Heeft iemand hier alsje-alsjeblieft tips tegen want ik kan er echt niet meer tegen. Gr *M*"