Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijkheid tijdens een xtc trip

Misselijkheid tijdens een xtc trip

22 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er vanuit gaande dat je pillen ongeveer een gemiddelde hoeveelheid mdma bevatten (180mg) gebruik je wel iets teveel. Of dat je misselijkheid veroorzaakt weet ik niet. Van mezelf weet ik dat ik misselijk werd van xtc als ik te weinig at tijdens gebruik. Daarnaast werd ik ook vaak misselijk door teveel of juist te weinig drinken. Mijn tip is dus om tussendoor iets te eten (je kunt jezelf dit aanleren - inmiddels kan ik alles gewoon eten met uppers) en goed op je vocht te letten. Isotonedrankjes (AA of Aquarius bijv. of van die tabletten van de Decathlon) en dextro (of andere snelle suikers) werken ook goed trouwens.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Juan and only zei:
Hoe veel tijd zit er tussen als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...

Ongeveer 3 uurtjes. Ik ben er nog niet helemaal uit wat de beste timing is om bij te pakken.
J
Juan and onlyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zinnentuimel zei:
Er vanuit gaande dat je pillen ongeveer een gemiddelde hoeveelheid mdma bevatten (180mg) gebruik je wel iets teveel. Of dat je misselijkheid veroorzaakt weet ik niet. Van mezelf weet ik dat ik misselijk werd van xtc als ik te weinig at tijdens gebruik. Daarnaast werd ik ook vaak misselijk door teveel of juist te weinig drinken. Mijn tip is dus om tussendoor iets te eten (je kunt jezelf dit aanleren - inmiddels kan ik alles gewoon eten met uppers) en goed op je vocht te letten. Isotonedrankjes (AA of Aquarius bijv. of van die tabletten van de Decathlon) en dextro (of andere snelle suikers) werken ook goed trouwens.
Klik om te vergroten...

Thanks! Dextro’s pak ik idd al tussen door, en drink ook af en toe een cola. (Ik combineer trouwens nooit met alcohol) Maar eten heb ik nooit gedurfd, omdat ik dacht dat dit juist de misselijkheid zou aanwakkeren, maar kan het eens proberen natuurlijk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."